رنو قربانی آمریکا شد!

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

رنو قربانی آمریکا شد!

ممتازنیوز: عضو هیئت رییسه مجلس، با اشاره به قربانی شدن صنعت خودرو فرانسه از تحریم‌های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران ،گفت: در شرایط کنونی فرانسه با زیر پاگذاشتن تفاهم نامه اخلاقی و تحریم صنعت خودرو ایران، تنها خود را قربانی سیاست‌های نادرست آمریکا کرده است.

به گزارش ممتازنیوز، سید شریف حسینی با اشاره به اینکه ایران در تولید کمی خودرو به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است، گفت: کشورمان برای پیشرفت در صنعت خودروسازی از دانش‌های سایر کشورها از جمله فرانسه استفاده کرده که از آن جمله می‌توان الگو برداری از خودروی پژو این کشور را نام برد.
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در مورد صنعت خودروسازی بین دو کشور ایران و فرانسه تفاهم نامه اقتصادی و اخلاقی وجود داشت، افزود: در شرایط کنونی فرانسه با زیر پاگذاشتن تفاهم نامه اخلاقی و تحریم صنعت خودرو ایران، تنها خود را قربانی سیاست‌های نادرست آمریکا کرده است.
وی با اشاره به اینکه تحریم‌های اقتصادی برای کشورمان منافعی نیز در بر داشته است، تصریح کرد: تحریم اقتصادی ایران نه‌تنها سدی در برابر پیشرفت‌های کشورمان ایجاد نکرده، بلکه باعث شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان این مرز و بوم شده است.
به گزارش خانه ملت، حسینی با بیان اینکه صنعت خودروسازی کشور فرانسه با تحریم ایران ضررهای مالی بسیاری متحمل شده است، اظهار کرد: فرانسه با تحریم صنعت خودروسازی ایران هم ضررهای مالی بسیاری به خود تحمیل کرد و هم باید عنوان کرد، دیگر نمی‌توان از لحاظ اخلاقی روی این کشور حسابی باز کرد.
عضو هیئت رییسه مجلس، با اشاره به اینکه مردم ایران هیچگاه بد اخلاقی‌های اقتصادی دولت فرانسه را فراموش نخواهد کرد، افزود: ایرانیان از حافظه تاریخی بالایی برخوردارند، لذا کسانی را که در فشارهای اقتصادی و مشکلات در کنار ما ایستاده‌اند و همچنین دولت‌هایی که درصدد افزایش تحریم و فشار هستند را فراموش نخواهند کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.