رنگرز: اعتراض کتبی به داوری ارایه شد

۲۹فروردین۱۳،

 درپی داوری ناعادلانه در دو مسابقه حساس فرنگی کاران کشورمان در مرحله یک دوم نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که منجر به بازماندن این دو کشتی گیر از فینال شد ، حسن رنگرز با بیان اینکه در سال های متمادی کشتی چنین صحنه ی تضییع حق را به این شکل ندیده ام، گفت: بعد از این کشتی با قاطعیت همه حاضران در سالن جملگی به پیروزی دو نماینده ما یعنی طالب نعمت پور و داوود گیل نیرنگ اذعان داشتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از دهلی نو، نایب رییس فدراسیون کشتی کشورمان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اعتراض به این داوری ها گفت: در پیگیری که از آقای کیم رییس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا و عضو هیات رییسه فیلا و آقای برجنسکی عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی کشتی داشتم هردو اذعان داشتند که در مسابقه داوود گیل از ۴ مورد ضربه فنی دستکم یک مورد صحیح بوده است.

وی افزود: فیلم این مسابقه با حضور کارشناسان داوری ، بررسی و پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

حسن رنگرز همچنین گفت: ما اعتراض کتبی خود را به مسوولان برگزاری مسابقات ارایه کرده ایم و قرار است فردا این کشتی مورد بازبینی قرار گیرد و متعاقب آن نتیجه به ما اعلام خواهد شد.

وی درخصوص حساسیت این دو کشتی گفت: این اقدام داوران سبب شد تیم ایران علاوه بر اینکه دو نشان طلا را از دست داد از دستیابی به مقام قهرمانی مسابقات نیز بازماند.

نایب رییس فدراسیون کشتی کشورمان گفت: ما با قدرت و جدیت مطالبه به حق خود را پیگیری می کنیم.

یادآوری می شود درپی داوری ناعادلانه رقابت داوود گیل نیرنگ فرنگی کار ۹۶ کیلوگرم کشورمان مقابل حریف قزاقستان و طالب نعمت پور فرنگی کار کشورمان در ۸۴ کیلوگرم مقابل حریفی از قزاقستان این دو کشتی گیر کشورمان بازنده اعلام شدند و از راهیابی به فینال بازماندند.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امشب پایان می یابد و از فردا شنبه رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا آغاز خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.