رنگ چشمان شما ورنگ سایه آن

۱۷م دیماه ،

وقتی با توجه به ترکیبات صورت ، رنگ و نوع پوست ، رنگ آمیزی چشمان ، از مواد آرایشی درست بهره بریم ، جذابیت را برای خود به ارمغان آورده ایم.

کسانی که دارای :

۱__چشمانی به رنگ آبی می باشند برای جذابیت بیشتر چشم از سایه هایی به رنگ : خاکستری ، خاکستری آبی، قهوه ای ، شتری استفاده نمایند.
۲__کسانی که چشمانی به رنگ قهوه ای یا مشکی دارند می توانند از سایه هایی به رنگ : خاکستری سیر ، روشن ، قهوه ای سیر ، روشن ، آبی استفاده نمایند.
۳__کسانی که چشمانی به رنگ سبز دارند می توانند از سایه هایی به رنگ :صورتی روشن ، سبز خیلی روشن ، قهوه ای روشن استفاده نمایند.

 

 

سایه هایی که به رنگ تیره می باشند چشم را کوچکتر و سایه هایی که روشن می باشند چشم را درشتر نشان می دهند. به هنگام سایه زدن باید به این نکته توجه داشت که معمولا از سه رنگی که با هم همخوانی دارند استفاده شود : ابتدا کل پلک را یعنی از گوشه داخلی چشم تا گوشه خارجی از روشنترین سایه ، اواسط پلک رنگ متوسط و گوشه خارجی چشم را از تیره ترین رنگ استفاده می کنند تا عمق چشم بیشتر به نظر آید. رنگ ها باید خوب در هم ترکیب شوند ونباید مرز بین آنها چشمگیر باشد. به هنگام آرایش باید از نور خوب بهره برد ، برای سایه زدن برس را محکم گرفته و با دست دیگر کمی چشم را بکشید سر را به عقب خم کنید تا به وضوح تناسب رنگ را بتوانید بر روی پلک ایجاد نمایید.


سایت خبرنو|خبر نو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.