رهبر انقلاب نقش موثری در خنثی سازی فتنه ها داشتند

حجت الاسلام گواهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: رهبر معظم انقلاب با دشمن شناسی و روشنگری، نقش موثری در خنثی‌سازی فتنه های اخیر داشتند.

حجت االاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی- امنیتیممتازنیوز، با اشاره به نقش مهم رهبر معظم انقلاب در مقابله با بحران‌ها  گفت: در طول دهه های اخیر جمهوری اسلامی با مشکلات زیادی مواجه بوده اما رهبر انقلاب با دشمن شناسی و روشنگری به موقع، نقش موثری در خنثی سازی فتنه های اخیر داشتند.

وی افزود: از سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی، طراحانی در داخل کشور با حمایت دشمنان خارجی سعی در براندازی نظام داشتند.

گواهی ادامه داد: اقدامات جریان منتسب به منتظری در سال ۶۸، آشوب کوی دانشگاه در ۱۸ تیر ۷۸ وفتنه ۸۸ نمونه هایی از خواسته های شوم دشمن در خصوص براندازی نظام بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) در ادامه با اشاره به حوادث کوی دانشگاه و ۱۸ تیر ۷۸، اظهار داشت: کج فهمی های خاتمی و همدستانش و همصدا شدن با دشمنان خارجی از طریق موضع گیری ها ،از عوامل اصلی به وجود آمدن آشوب ۱۸ تیر ۷۸ بود.

وی اضافه کرد: دولت خاتمی، اعتراضاتی نسبت به بازداشت و کشته شدن دانشجویان داشت اما خود آنها با توجه به حضورشان در قوه مجریه و با توجه به مقصر بودنشان، تقصیر را به گردن قوه قضائیه انداختند که نهایتا این آشوب نیز مانند حماسه‌ای که مردم در ۹ دی آفریدند و به چندین ماه فتنه‌گری در سال ۸۸ پایان دادند با درایت مردم ختم به خیر شد.

گواهی یادآور شد: دولت خاتمی با توسل به جنگ نرم سعی در براندازی نظام داشت اما نقش مهم رهبری و دینداری و علاقه مردم به نظام این توطئه شوم را خنثی کرد.

/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.