رهبر کره شمالی و دخترش دوباره در انظار عمومی / این بار در یک پادگان نامعلوم

رهبر کره شمالی به همراه دخترش در سالروز ایجاد ارتش این کشور، از پادگانی که مکان آن مشخص نشده، بازدید کرد.

رهبر کره شمالی و دخترش دوباره در انظار عمومی / این بار در یک پادگان نامعلوم

به گزارش ممتاز نیوز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به همراه کیم جو آئه، دخترش در هفتادو پنجمین سالروز ایجاد ارتش خلق کره شمالی، از مقر فرماندهان در پادگانی که موقعیت مکانی آن مشخص نشده، بازدید کرد.

این یکی از معدود دفعاتی است که رهبر کره شمالی به همراه دخترش که گفته می‌شود بین ۹ تا ۱۰ سال دارد، در انظار ظاهر می‌شود. او در نوامبر ۲۰۲۲ نیز به همراه دخترش در جریان یکی از آزمایش‌های موشکی بالستیک کره حضور پیدا کرد.

تحلیلگران بر این باورند که تصمیم کیم جونگ اون برای به همراه آوردن دخترش در رویدادهای رسمی و نظامی این است که به جهان یادآوری کند که هیچ تمایلی ندارد تا تسلیحات اتمی تحت اختیار خود را به طور داوطلبانه تسلیم کند.

photo_2023-02-08_09-54-59

رهبر کره شمالی در این بازدید «قدرت نامحدود» ارتش هسته‌ای این کشور را مورد تمجید قرار داد و سپس در ضیافت شام برای نیروهای این پادگان سخنرانی انگیزشی ایراد کرد و آنها را به عنوان «قدرتمندترین ارتش جهان» و به‌رغم مشکلات خارجی عدیده، مورد تمجید و ستایش قرار داد.

این بازدید یک روز پس از برگزاری جلسه‌ای به ریاست کیم با فرماندهان ارشد نظامی کره شمالی انجام شد. رهبر کره شمالی در جلسه دیروز در بحبوحه تشدید تنش‌ها بین پیونگ‌یانگ با سئول و واشنگتن، خواستار افزایش آموزش‌های رزمی و آمادگی جنگی ارتش این کشور شد.

photo_2023-02-08_09-54-53

کره شمالی هنوز برنامه‌های این کشور برای رژه نظامی که احتمال اواخر امروز برگزار می‌شود را تایید نکرده است.

با این حال، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که نیروهای ارتش کره شمالی به طور گسترده طی هفته‌های جاری خود را برای رویدادی بزرگ با هدف ستودن رهبری کیم و تلاش بی‌وقفه وی در راستای تثبیت جایگاه پیونگ‌یانگ به عنوان یک قدرت اتمی، میها می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.