روابط عمومی وزارت ارتباطات برنده رتبه اول پاسخگویی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان برتر پاسخگویی را کسب کرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر، موفق به کسب رتبه اول در بخش « پاسخگویی » شد.
 
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر در دو سطع ملی و بین المللی و دو بخش جوایز روابط عمومی الکترونیک و پیشگامان روابط عمومی ایران، برگزار شد.
 
این گزارش می افزاید: روابط عمومی وزارت ارتباطات با اهتمام نسبت به امر ارتباط با مردم و مخاطبان، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مخاطبان از طریق روش هایی چون دریافت پیشنهادها، برنامه ریزی و اجرای ملاقات های مردمی، تلفن گویا، صندوق صوتی، و سایر روش ها و فنون تازه ارتباطات مردمی، موفق به کسب عنوان برترین در این جشنواره شد.
 
دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  وبیش از ۶۰۰ نفر از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور صبح روز دوشنبه ۲۳ دی ماه در سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد و در آیین افتتاحیه این کنفرانس علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمدمهدی مظاهری رئیس کنفرانس و مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس سخنرانی کردند.
 
این جشنواره که با هدف معرفی فعالیت ها و الگوهای برتر روابط عمومی،کمک به رشد کمی و کیفی و افزایش اثربخشی فعالیت ها و برنامه های روابط عمومی، تقویت فرهنگ تحقیق و برنامه ریزی هدفمند در حوزه روابط عمومی، ایجاد محیط علمی و آموزشی برای بازآموزی کارگزاران روابط عمومی با عنوان "روابط عمومی یکپارچه" می پردازد، امروز به کار خود پایان می دهد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.