روابط مستحکم تروریستهای مسلح سوری با صهیونیستها و آمریکا

تروریست های مسلح در سوریه روابطی قوی با رژیم صهیونیستی و آمریکا دارند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، روابط مستحکم میان رژیم اسرائیل و گروه های مسلح تروریست در سوریه بر هیچ کس پوشیده نیست.این رژیم از طریق میانجیگر قطری یا به صورت مستقیم کمک های مالی و نظامی خود را در اختیار این تروریست ها قرار می دهد. رژیم اسرائیل همچنین اهداف سیاسی و منافع مشترکی با قدرت های بین المللی به ویژه با آمریکا دارد تا منطقه خاورمیانه جدید تحت سیطره آمریکا و عاری از نیروهای مقاومت محقق شود. نیروهای مقاومت تلاش می کنند از حقوق کشورهای عربی دفاع کنند.
پایگاه اینترنتی الحقیقه بیانیه زنی موسوم به ثویبه را که در میان عناصر مسلح تروریست قرار داشت منتشر کرد. این زن با قرائت بیانیه خود اعلام کرد از کانادا به سوریه آمده است تا به گروه های مسلح تروریست برای دفاع از اسرائیل کمک کند. وی افزود با نظام سوریه مخالف است چرا که این نظام با حقوق اسرائیل در بلندی های جولان مخالف است.
اظهارات این زن و حضورش در میان تروریست ها در سوریه شک و تردیدی برجا نمی گذارد که گروه های تروریستی فقط به رژیم اسرائیل،آمریکا و متحدان آن در منطقه خدمت می کنند و تنها ابزاری برای کشتار ملت سوریه هستند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.