روانبخش:جبهه پایداری بنای تخریب ندارد

روانبخش با تاکید بر اینکه جبهه پایداری بنای تخریب ندارد تصریح کرد: هنوز هم دیر نشده و ما تا قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی و پیش از آنکه عواطف طرفداران نامزدها تشدید شود، از عقلای قوم اصولگرایی می‌خواهیم به فکر چاره باشند.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی اصولگرایان، اظهار داشت: بنده به عنوان یک اصولگرای دلسوز به همه اصولگرایان یادآوری می‌کنم که این جمله مقام معظم رهبری را که در آستانه انتخابات فرمودند به یاد بیاورند؛ معظم‌له فرمودند «مراقب باشید کلاه گشادی که بر سر فتنه‌گران رفت سر کسی نرود.»

حجت‌الاسلام روان‌بخش ادامه داد: برخی اصولگرایان نباید برای کسب چند کرسی سبز مجلس وارد کارهایی شوند که خلاف نظر مقام معظم رهبری است.

عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه این انتخابات امتحان بسیار بزرگی برای اصولگرایان است، گفت: مردم در این جریانات تابلوی اصولگرایی را تماشا می‌کنند و منتظرند عکس‌العمل آنها را برای به دست آوردن کرسی‌های مجلس ببینند.

وی با بیان اینکه دوره دوم زمان فینال انتخابات است، خاطرنشان کرد: به جز ۳ نفر تمام ۲۲ نفر باقیمانده اصولگرا هستند لذا مردم انتظار ندارند اقدامات فتنه‌گران توسط برخی اصولگراها تکرار شود.

حجت‌الاسلام روان‌بخش با تاکید بر اینکه هر جبهه و گروهی صرفا باید به بیان توانمندی‌ها و کمالات خود بپردازد، اظهار داشت: این روش که بخواهیم با تخریب طرف مقابل کمالات آنها را زیر سوال ببریم و گروهی را از چشم مردم بیندازیم، خلاف اخلاق و دستورات ولایت است.

عضو جبهه پایداری به برخی مقالات یک نشریه‌ اشاره و تصریح کرد: «ایستادگی در برابر جمهور»، «فتنه‌هایی از جنس انشعاب»، «نقطه مقابل علامه مصباح» و همچنین درج عکس توهین‌آمیزی از آیت‌الله مصباح از جمله مقالات و تصاویر چاپ شده در این نشریه است که در نماز جمعه نیز در سطح گسترده پخش شد در حالی که مشخص نیست منابع مالی این اقدامات از کجا تامین می‌شود.

وی به بیانیه دانشجویی منتسب به برخی دانشجویان دانشگاه امام صادق اشاره و تصریح کرد: این بیانیه که بدون امضا در برخی سایت‌ها منتشر شد، صرفا برای تخریب پایداری بود در حالی که باید دید چند نفر از دانشجویان امام صادق این نامه را دیده‌اند و اطلاع‌ داشتند؟

حجت‌الاسلام روان‌بخش اظهار داشت: خط تخریبی که امروز علیه جبهه پایداری در پیش گرفته شده است، این مطلب را در ذهن تداعی می‌کند که با توجه به موفقیت جبهه پایداری در دور اول انتخابات علی‌رغم تبلیغات بسیار محدود و حجم بالای تخریب‌ها برخی دوستان بیم آن را دارند که این گفتمان اصیل انقلاب در مرحله دوم نیز به پیروزی برسد از این رو اقدام به تخریب کرده‌اند.

عضو جبهه پایداری متذکر شد که تمام اصولگرایان باید مراقب باشند تا در دامی که دشمن برای این جریان فراهم کرده نیفتند و مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگیرند.

وی در ادامه درباره برخی ادعاها مبنی بر اینکه جبهه پایداری از مرکز اسناد انقلاب اسلامی استفاده کرده است، عنوان کرد: جبهه پایداری اصلا تخریبی انجام نداده که بخواهد از امکانات مرکز اسناد استفاده کند.

حجت‌الاسلام روان‌بخش در ادامه درباره مواضع وحدت‌آفرین آیت‌الله مصباح اظهار داشت: چندی قبل که آیت‌الله مهدوی کنی (حفظه‌الله) در مصاحبه با نشریه پاسدار اسلام گفته بودند آیت‌الله مصباح به تفاوت بین وحدت فلسفی و اجتماعی _ سیاسی توجهی ندارد، در حالی که ما به دنبال وحدت سیاسی _ اجتماعی هستیم؛ در این قضیه نه آیت‌الله مصباح و نه شاگردان و رسانه‌های جبهه پایداری به این موضوع جوابی ندادند چراکه آیت‌الله مصباح این امر را اختلاف میان علما می‌دانستند.

* پاسخ‌ جبهه پایداری به تخریب‌ها در شبکه تلویزیونی اینترنتی

مدیرمسئول نشریه پرتو با اشاره به عدم حمایت جامعه مدرسین در مرحله اول از جبهه متحد یادآور شد: با وجود اینکه آیت‌الله یزدی بیانیه‌ مشترکی با آیت‌الله مهدوی داد جمعی از اعضای جامعه مدرسین می‌خواستند در واکنش به این موضوع مصاحبه کنند اما آیت‌الله مصباح به دوستان جامعه مدرسین تذکر دادند در این باره سکوت کرده و موضع‌گیری نکنند.

وی با تاکید بر اینکه جبهه پایداری بنای تخریب ندارد تصریح کرد: هنوز هم دیر نشده و ما تا قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی و پیش از آنکه عواطف طرفداران نامزدها تشدید شود، از عقلای قوم اصولگرایی می‌خواهیم به فکر چاره باشند.

حجت‌الاسلام روانبخش در پایان گفت: بنده به زودی حجم تخریب‌های جبهه متحد علیه پایداری را در شبکه تلویزیونی اینترنتی جبهه پایداری با استدلال و منطق و در عین حال محترمانه پاسخ خواهم داد.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.