روایت شاهد عینی از تحرکات خطرناک افراد مسلح در شهر حلب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه روسیا الیوم ، شاهدان عینی گزارش داد: اوضاع حلب به سبب ورود آنچه ارتش آزاد نامیده می شود، همچنان آشفته است، زیرا این گروههای مسلح به برخی مناطق مسکونی وارد شده اند.

این شاهد بیان کرد: ارتش موسوم به آزاد سوریه در خیابانهای باریک و کوچه های تنگ، سنگر گرفته اند که این موضوع، جان مردم را در معرض خطر قرار داده است.

شاهد مذکور افزود: ارتش سوریه به پاکسازی مناطق صلاح الدین، الفاخور و هنانو از گروههای مسلح ادامه می دهد که تعدادی از افراد مسلح کشته شده اند.

این شاهد بیان کرد: نیروهای دولتی بر زندان مرکزی حلب به طور کامل مسلط شده اند و مناطق دیگر حلب از جمله حلب الجدیده،  منطقه الشهداء، الفرقان، میدان الجامعه، منطقه المحافظه، نزله الرازی، میدان سعد الله الجابری و اسماعیلیه نسبتا آرام است.

از سوی دیگر “غیث عبود” روزنامه نگار به روسیا الیوم گفت : واحدهایی از ارتش سوریه به پاکسازی مناطق مختلف شهر حلب از گروههای مسلح از لوث آنچه ارتش آزاد سوریه نامیده می شود، ادامه می دهند.

وی افزود: این افراد که در مناطق مسکونی سنگر گرفته اند مانع خروج مردم به خیابانها می شوند و کسب و کار مردم را تعطیل کرده اند و محدودیتهای زیادی برای مردم به وجود آورده اند.

از سوی دیگر “نبیل فیاض” پژوهشگر و نویسنده سوری گفت: بشار اسد لنگر امنیت سوریه است که کشور را از مصائب حفظ می کند و القاعده تحت پوشش ارتش آزاد دست به جنایات در سوریه می زند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.