روحانی مواضعش رازودتر شفاف می‌کرد به او رای می‌دادیم؛ رای هاشمی کمتر از روحانی بود

فروردین ۱۴۰۳

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه مردم از احمدی‌نژاد و عملکرد دولت او عبور کردند، تصریح کرد: روحانی در نشست خبری‌اش پس از انتخابات ریاست‌جمهوری مواضعی گرفت، که اگر قبلا بیان کرده بود ما در انتخابات به او رای می‌دادیم.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در خصوص رویکرد سیاست خارجی حسن روحانی اظهار داشت: باید مراقبت کرد تعامل سازنده به سمت سازش نرود. البته آقای روحانی در نشست خبری‌اش پس از انتخابات ریاست‌جمهوری مواضعی گرفت که اگر قبلا بیان کرده بود ما در انتخابات با او رای می‌دادیم.

وی در گفتگو با خانه ملت افزود: مردم همیشه چهره‌های تازه را به اشخاص تجربه‌شده ترجیح می‌دهند. به نظر من، اگر آقای هاشمی در انتخابات یازدهم می‌آمد من احتمال رای آوردنش را کمتر از آقای روحانی می‌دانستم زیرا چهره تجربه‌شده‌ای بود. تصور می‌کنم مردم به لحاظ اجرایی به نفرات قبلی مراجعه نمی‌کنند. البته بعضی چهره‌ها همچون آقایان هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد در حوزه سیاسی ایران تاثیرگذار می باشند ولی تمام تاثیر نیستند. در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری، تمام چهره‌های سرشناس دوم خرداد و سازندگی روی آقای روحانی اجماع کردند و تاثیر آنها مضاعف شد.

قاضی زاده ادامه داد: اگر در آینده نیز نیروی آقای احمدی‌نژاد به دیگران اضافه شود، نقش اثرگذار خواهند داشت و ممکن است گفتمانی که آقای احمدی‌نژاد از او حمایت می‌کند در کنار حمایت جریان‌های دیگر، روی کار بیاید. آقای احمدی‌نژاد به عنوان یک چهره تاثیرگذار در ساختارهای سیاسی ایران باقی می‌ماند ولی احتمال برگشت خود وی در عرصه کم است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سهراب:

    حاح اکبر سرور ماست اگر ان نباشد مملکتمان در بهران هست به هیجوج کمتر از دکتر روحانی نبود بالاترین رای می اورد ۱۰۰% کسی باان مقابله نمیتونست بکن حالا اقای دکتر اورده حاج اکبر کمکش میکنه تا مردم ازاین گرفتاری در بیان دوست دارم حاجی عاشقتم

    • رضا:

      اگر داش اکبر میومد دوباره رکورد ۹۵ درصد ارا رو تکرار میکرد–زنده باد هاشمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.