روحانی: پرواز هواپیمای آنتونف تا رسیدگی کامل حادثه لغو شود؛ دستور ویژه به وزیر راه

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ابراز تسلیت رییس‌ جمهوری در پی سانحه سقوط هواپیما

روحانی: پرواز هواپیمای آنتونف تا رسیدگی کامل حادثه لغو شود؛ دستور ویژه به وزیر راه

ایران > دولت – ممتازنیوز:
رئیس‌ جمهور خطاب به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: گزارش کاملی از چگونگی وقوع سانحه سقوط هواپیمای مسافربری و علل آن ارائه و تا رسیدگی کامل، از ادامه پرواز این نوع هواپیما ممانعت به عمل آید.

باشگاه خبرنگاران نوشت: هیأت دولت روز یکشنبه که به ریاست دکتر حسن روحانی رئیس‌ جمهور برگزار شد، وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گزارشی از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری ایران ۱۴۰ متعلق به شرکت سپاهان ارایه کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با ابراز تأثر شدید از این حادثه تأسف‌بار، ضایعه درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز را به خانواده آنان و ملت بزرگ ایران تسلیت و شفای عاجل مصدومان حادثه را از درگاه خداوند مسألت کرد.

رئیس‌ جمهور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد همه اقدامات لازم برای رسیدگی و تأمین امکانات کامل درمانی برای آسیب‌دیدگان این سانحه صورت پذیرد.

دکتر روحانی همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست گزارش کاملی از چگونگی وقوع سانحه و علل آن ارائه نماید و تا رسیدگی کامل، از ادامه پرواز این نوع هواپیما ممانعت به عمل آمده و رعایت کامل استانداردهای فنی در همه پروازها مورد تأکید و توجه ویژه قرار گیرد.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.