رورا:تساوی دربرنابئو همیشه نتیجه خوبی است

۱۲ام بهمن ،

جوردی رورا پس ار تساوی یک بر یک شب قبل تیمش در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل‌ری اظهار داشت: تساوی در برنابئو هیچ‌وقت نتیجه بدی نبوده است.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم تنبیه شده باشیم. باور ما این است که تساوی در برنابئو همیشه نتیجه خوبی بوده است؛ هرچند هنوز هیچ‌چیز قطعی نشده است. در دور برگشت برای پیروزی تلاش می‌کنیم، مثل کاری که امشب کردیم.

دستیار تیتو ویلانووا خاطرنشان کرد: پیش از بازی گفتم که این مسابقات همیشه بسیار سخت می باشند و برنده با کمترین اختلاف مشخص می‌شود. پیش از این هم گفتیم که احتمالا تیم صعود کننده در بارسلونا مشخص می‌شود و اکنون همین طور شده است. آنها در دقایق ابتدایی مسابقه برای ما مشکلاتی به وجود آوردند اما من فکر می‌کنم پس از آن، ما کنترل بازی را در دست گرفتیم. در حقیقت انتظار داشتیم آنها فشار بیشتری در نیمه اول به ما وارد کنند. همیشه می‌دانیم که رئال تیمی از لحاظ بدنی قوی است و همیشه کنترل بازی را در دقایق ابتدایی مسابقه در دست می‌گیرد.

رورا اضافه کرد: رسانه‌ها پیش از بازی می‌گفتند که رئال بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد اما مادرید ضعیف نبود و می‌دانستیم که ضعیف نخواهد بود.

وی تصریح کرد: پیش از بازی همیشه تلاش می‌کنم با ویلانووا صحبت کنم و با او در خصوص لحظات کلیدی بازی تبادل نظر کنم نه چیزی بیشتر از این.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.