روزانه ۴۰ تا ۵۰ هزار پرس غذای گرم در خوی توزیع می‌شود

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون بیش از ۷۹ میلیارد تومان کمک غیرنقدی و نزدیک به ۳ میلیارد تومان کمک نقدی از طرف افراد حقیقی و شخصیت‌های حقوقی برای کمک به زلزله‌زدگان خوی در اختیار هلال احمر قرار گرفته است.

روزانه ۴۰ تا ۵۰ هزار پرس غذای گرم در خوی توزیع می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، وحید سلیمی در بازدید اردوگاه اسکان اضطراری «پارک بانوان» در شهر خوی گفت: مردم خیّر به کمک حادثه‌دیدگان در شهرستان خوی آمده و به طور متوسط روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ هزار پرس غذای گرم توسط خیران مختلف تهیه و در اردوگاه‌های اسکان اضطراری توزیع می‌شود.
او افزود: کارشناسان سازمان داوطلبان در تهران و در شعبه خوی مشغول سازماندهی کمک‌های مردمی ارسالی به مناطق زلزله زده هستند و این کار بر اساس تقسیم‌بندی شهر به مناطق مختلف انجام می‌گیرد تا عدالت در توزیع اقلام در همه اردوگاه‌ها و محله‌های مناطق آسیب‌دیده برقرار باشد.
سلیمی‌توضیح داد: تاکنون بیش از ۷۹ میلیارد تومان کمک غیرنقدی و نزدیک به ۳ میلیارد تومان کمک نقدی از بخش مردمی تامین و در اختیار سازمان داوطلبان قرار گرفته است که تقریبا تمامی آن‌ها در مناطق زلزله‌زده صرفا در قالب کالا توزیع شده است. گروه صنعتی گلرنگ با همکاری سازمان داوطلبان، یک هزار بسته اقلام بهداشتی و یک هزار بسته مواد خوراکی و غذایی را تهیه کرده که بسته‌های بهداشتی هم‌اکنون در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شهر خوی در حال توزیع است.
او گفت: هر بسته بهداشتی شامل پودر رختشویی، نوار بهداشتی، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، شامپو و دستمال کاغذی است.
رئیس سازمان داوطلبان گفت: همچنین گروه صنعتی انتخاب نیز تعدادی ماشین لباسشویی صنعتی را در خوی مستقر کرده است تا شست‌وشوی لباس‌های آسیب دیدگان راحت‌تر انجام شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.