روزانه ۶ فیلم سینمایی از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود

به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت سیما، ‘حسین کرمی’ با تشریح ساعات پخش و گونه فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته شده برای این شبکه، گفت: فاصله زمانی ۱۳ تا ۱۵ این شبکه به فیلم‌های طنز اختصاص دارد.

به گفته وی، در مدت زمان ۱۵ تا ۱۷ هر روز مانند گذشته، آثار انیمیشن و فیلم‌هایی در گونه کودک و نوجوان پخش می‌شود و ساعت ۱۷ تا ۱۹ نیز به سینمای ایران و فیلم‌هایی برای دهه‌های قبل اختصاص دارد.

کرمی با بیان اینکه فاصله زمانی ۱۹ تا ۲۱ مخصوص سینمای هند (بالیوود) به انتخاب مردم است گفت: بر اساس نظرسنجی که در سایت شبکه نمایش از مخاطبان صورت گرفت از بین ۶۵۰ فیلم هندی ۹۰ فیلم برای جشنواره تابستانی انتخاب شد.

مدیر شبکه نمایش یادآور شد: از ساعت ۲۱ تا ۲۳ نیز فیلم‌های جدید و غیر تکراری با قید عدم خشونت از شبکه نمایش سیما پخش می‌شود.

وی افزود: الزاما در این باکس زمانی، هر هفته روزهای پنج شنبه و جمعه فیلم‌های جدید که تا کنون از هیچ شبکه ای پخش نشده است، نمایش داده می شود.

کرمی تاکید کرد: ساعت ۲۳ هر روز نیز به آثاری در گونه پرتحرک (اکشن) برای مخاطبان ۱۴ سال به بالاپخش اختصاص دارد و سه روز در هفته نیز از ساعت ۱ بامداد فیلم‌های سینمای کلاسیک پخش می شود.

مدیر شبکه نمایش سیما اظهار داشت: بازپخش این فیلم‌ها نیز از ساعت ۱ بامداد تا ۱۱ روز بعد است که بدون رعایت ترتیب و اولویت پخش، تکرار می‌شوند تا تعریفی که برای مخاطب آن فیلم شده است، معنای خود را از دست ندهد.

کرمی درباره فیلم‌های شبکه نمایش در ماه مبارک رمضان گفت: بعد از اذان مغرب در ماه مبارک رمضان شبکه‌های سیما سریال روتینی را پخش می کنند که همزمان با جدول زمانی ساعت ۲۱ شبکه نمایش است.

کرمی در عین حال افزود: برنامه‌های شبکه نمایش نیز تحت تاثیر مناسبت‌ها قرار می‌گیرد.

فراهنگ ۲۰۲۵**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۷۹۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. عرفان دلاوران:

    نظر بسیار عالی است. ولی چرا بین ساعت۱۹ تا ۲۱ فیلم هندی پخش نمی شود و بجایش فیلم گروه ضربت پخش میشود

    لطفا فیلم های هندی سلمان خان امیر خان ‌ شاهرخ خان را پخش نماییید با تشکر

  2. رسول گشتاسبی:

    با سلام خدمت تمامی دست اندرکاران ممنون از این برنامه های زیبایتان لطفا جدول پخش تکرار فیلمهای ساعت ۲۳ را اعلا کنید ممنون و تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.