روزبهانی پس از دریافت آی پاد: حوصله ندارم صحبت کنم!

۲۱خردادماه،

تنها لژیونر بوکس ایران پس از تقدیری که از سوی فدراسیون بوکس از او شد، گفت: حوصله ندارم در مورد این چیزها صحبت کنم.

احسان روزبهانی پس از برگزاری این مراسم تجلیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این مراسمی که برگزار شد کاپ من به عنوان ستاره آسیا را اهدا کردند و در کنار آن یک IPAD هدیه دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پاداش برای ستاره بودن در آسیا و موفقیت در بوکس نیمه حرفه‌ای جهان پاداش مناسبی است و آیا نمی‌شد مراسم تجلیل بهتر برگزار می‌کردند؟ افزود: به خدا خسته شده ام از بس که در مورد این گونه مسائل صحبت کرده‌ام. حوصله ندارم که باز دوباره انتقاد کنم. خودشان هم می دانند که من چقدر زحمت کشیده‌ام اما گفتند که بودجه نداریم. فکر نمی‌کنم که این هدیه حتی ارزش آن مدالی که به فدراسیون هدیه داده‌ام را داشته باشد .

بوکس وزن ۸۱ – کیلوگرم ایران یادآور شد: مدال طلایی را که در بوکس نیمه حرفه‌ای جهان گرفته‌ام تقدیم فدراسیون کرده‌ام تا جوانان آن را ببینند و با دیدن آن انگیزه بگیرند و تلاش کنند. از سوی دیگر چون اولین بار بود که یک بوکسور از ایران چنین مقامی را کسب می‌کرد، این مدال را هدیه دادم تا همه از آن انگیزه بگیرند.

فدراسیون بوکس که مدت‌ها بود قصد داشت از احسان روزبهانی تقدیر کند، سرانجام روز قبل این کار را انجام داد و یک IPAD به او هدیه داد. بوکسور وزن ۸۱ – کیلوگرم در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن تا آستانه کسب مدال برنز پیش رفت، اما در مرحله سوم با شکست خوردن، از رسیدن به جمع چهار نفر باز ماند.

او بعد از این بازی‌ها به تیم آستانا آرلانز ، قزاقستان در بوکس نیمه حرفه‌ای جهان پیوست و چندین مبارزه خوب را انجام داد. این عملکرد او سبب شد تا کنفدراسیون بوکس آسیا در نامه‌ای به ایران ، احسان روزبهانی را به عنوان ستاره بوکس آسیا معرفی کند و بخواهد از او تجلیل کند.

اواخر اسفند ماه ۹۱ بود که پیش از آغاز مسابقات جوانان آسیا در فیلیپین کنفدراسیون بوکس آسیا کاپ تقدیر از روزبهانی را به اردلان دبیر فدراسیون به نمایندگی او داد، چرا که روزبهانی به سبب مسائل مالی فدراسیون و البته حضور در بوکس نیمه حرفه‌ای در قزاقستان به فیلیپین نرفت.

بعد از آن بود که مسئولان فدراسیون بارها اعلام کردند که قصد دارند از روزبهانی به شکل خوب و در حضور پدر و مادرش تقدیر کنند که این مراسم بارها و به دلایل گوناگون به تعویق افتاد و احسان روزبهانی همراه تیم آستانا آرلانز قهرمان بوکس نیمه حرفه‌ای جهانی شد.

سرانجام روز قبل فرصت تقدیر از تنها لژیونر بوکس ایران فراهم شد و مسئولان فدراسیون با اهدای یک دستگاه IPAD از او تقدیر کردند.

این تقدیر در حالی صورت گرفت که پدر و مادر روزبهانی حضور نداشتند. مهم‌ترین نکته در این تقدیر فدراسیون این بود که احسان روزبهانی هم تنها یادگاری با ارزش خود از بوکس نیمه حرفه‌ای جهان یعنی مدال طلای قهرمانی جهان خود را به فدراسیون تقدیم کرد تا در موزه این فدراسیون قرار گیرد و همگان بتوانند آن را ببینند. حال این سوال پیش می‌آید که اگر فدراسیون می‌خواست به این شکل از روزبهانی تقدیر کند، چرا این کار را چند ماه قبل نکرد و اگر مشکل مالی فدراسیون این همه بسیار بود ای کاش این هدیه را هم برای روزبهانی نمی‌گرفتند و به جای اردوهای تیم نوجوانان که تعطیل کردند را برگزار می‌کردند. از سوی دیگر آیا این نوع تقدیر از تنها لژیونر بوکس ایران و کسی که قهرمان بوکس نیمه حرفه‌ای جهانی شده، شایسته بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.