روز‌هایی خوش سردار آزمون در وطن! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ورزش سه: روزهای دور از فوتبال مهاجم اول روستوف و تیم ملی ایران با حضور او در مسابقات اسبدوانی و والیبال در زادگاهش به خوبی در حال گذر می باشد.
روزهای دور از فوتبال مهاجم اول روستوف و تیم ملی ایران با حضور او در مسابقات اسبدوانی و والیبال در زادگاهش به خوبی در حال گذر می باشد.
تعطیلی سه ماهه رقابت های لیگ برتر روسیه باعث شده است تا سردار آزمون و سعید عزت الهی با بازگشت به ایران در کنار خانواده های خود مشغول به استراحت و ریکاوری یک سال طولانی بشوند. در این بین سردار آزمون که همواره علاقه اش به رشته های والیبال و اسبدوانی را نشان داده بیشتر اوقات فراغت خود را با حضور در رقابت های این دو رشته محبوب در میان ترکمن ها می گذراند.
سردار که در حال حاضر یکی از سوژه های ناب بازار نقل و انتقالاتی زمستانی در اروپا محسوب شده و هر روز شایعات و گمانه زنی های بسیاری در خصوص آینده اش به گوش می رسد به دور از هیاهوی این بازار در گنبد یا در سالن های والیبال رویت می شود یا در کورس های اسبدوانی این شهر. سردار که خود صاحب یکی از اسب های قهرمان این مسابقات است در آخرین کورس تصویری به یادگار با اسب و سوارکارش گرفت تا نشان دهد روزهای خوشی را در کورس اسبدوانی گنبد می گذراند.   

روز‌هایی خوش سردار آزمون در وطن! +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.