روز قدس، روز نفرت دنیای اسلام از غده سرطانی منطقه

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: روز قدس نمادی از نفرت‌دنیای اسلام نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بوده و فرمول توطئه‌گری این رژیم اشغال گر را در منطقه در هم شکست.

مصیب نعیمی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روز جهانی قدس گفت: نام گذاری آخرین جمعمه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) دربرگیرنده اهداف والایی بوده چرا که از یک سو بر وابستگی فلسطین، بیت‌المقدس و قدس شریف به دنیای اسلام تاکید داشته و از سوی دیگر باعث احیای اندیشه آزادسازی قدس از چنگال صهیونیست‌ها در میان مسلمانان جهان شده است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با ترفندهای گوناگونی چون شهرک‌سازی ها،‌ تخریب مسجدالاقصی در پی تحت الشعاع قراردادن ماهیت اسلامی ملت فلسطین و بیت‌المقدس اندیشه شیطانی صهیونیستی شان را دنبال کرده اما اعلام روز قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره)  باعث درهم ریختن پازل خصمانه این رژیم غاصب شد.

نعیمی با تاکید بر اهمیت روز قدس تصریح کرد: اعلام این روز از سوی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، موقعیت و جایگاه بیت‌المقدس را در منطقه احیا و صهیونیست‌ها را در اجرای اهداف شوم خود با چالش‌های بسیاری مواجه کرده و فرمول توطئه‌گری رژیم جعلی صهیونیستی را درهم شکسته است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: روز قدس نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن و روزی برای نجات‌ بیت‌المقدس و ملت مظلوم فلسطین از دست رژیم جعلی صهیونیستی بوده و تمام تلاش‌های این رژیم اشغالگر در راستای کم اهمیت جلوه دادن این روز ناکام مانده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.