روسیه انفجارهای تروریستی امروز سوریه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه روسیا الیوم ، وزارت امور خارجه روسیه به شدت انفجارهای تروریستی امروز در حلب که به کشته شدن ۲۷ نفر انجامید را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: مجددا همه اشکال و مظاهر تروریسم را محکوم می کنیم و مخالفت قاطع خود را با به کارگیری ابزارهای تروریستی در هر شرایطی اعلام می داریم.

وزارت خارجه روسیه بیان کرد: طراحان و عاملان این جنایات که سب قتل افراد بیگناه شده اند باید مجازات شوند و حمایت از عاملان این جنایت اقدامی غیراخلاقی و غیر قابل قبول است.

در این بیانیه وزارت خارجه روسیه مجددا بر توقف فوری خشونت در سوریه و راهکارهای سیاسی بر اساس قطعنامه های ۲۰۴۲ و۲۰۴۳ و بیانیه پایانی گروه اقدام درباره سوریه در ژنو، برای حل بحران تاکید شده است.

وزارت خارجه روسیه ضمن تسلیت به بازماندگان قربانیان این حادثه تروریستی اعلام کرد: که هیچ شهروند روسی در میان زخمی شدگان نیست.

خبر دیگر اینکه در اثر فرود آمدن گلوله توپ به داخل خاک ترکیه از سوریه پنج نفر کشته و بیش از سیزده ترک زخمی شده اند.

این در حالی است که ساکنان مرزی ترکیه با سوریه در هراس به سر می برند و مقامات به دنبال تخلیه ساکنان از مناطق مرزی میان سوریه و ترکیه هستند.

این در حالی است که شبکه یورو نیوز از اعتصاب غذای تعدادی از سوریها در مرز این کشور با ترکیه برای به دست آوردن مجوز ورود به ترکیه خبر داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.