روسیه: مردم ما نیازی به سواحل ترکیه ندارند

درپی تصمیم مقامات روس در لغو تورهای گردشگری به مقصد ترکیه، اولگ سافونوف وزیر گردشگری اعلام کرد روس ها به تعطیلات در کنار سواحل این مناطق نیازی ندارند.

پورتال خبری ممتاز نیوز: وی در مصاحبه ای با روزنامه دولتی روسیسکائیا گازتا اعلام کرد:« این نیاز به ساحل یا دریای گرم واقعا باور جدیدی است که به عنوان باور روس ها خود را در فرهنگ ما گنجانده است .»

این وزیر روس گفت :« اجداد ما حتی ثروتمندترین آنها به طور گسترده به دریاهای گرم در خارج نمی رفتند.»

درحالی که تعطیلات در سواحل دریاهای گرم بین روس ها طرفداران زیادی دارد ، این دو مقصد بسیار پرطرفدار در کمتر از یک ماه از تابلوهای فرودگاه های این کشور حذف شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو ،‌اوایل نوامبر،‌روسیه دستور پایان ارتباطات هوایی با مصر را پس از حمله به ایرباس شرکت متروجت در صحرای سینا صادر کرد و از بیست و هشتم نوامبر ،‌تورهای روسی دیگر حق ندارند برای سفر به ترکیه بلیت بفروشند . دولت روسیه علت این کار را رسما مسایل امنیتی پس از سرنگونی یک فروند هواپیمای سوخوی ۲۴ روسیه در مرز سوریه ، اعلام کرده است .

این وزیر روس در مصاحبه ای با روزنامه روسیسکا گازتا توصیه کرد که برای مسافرت به شبه جزیره کریمه بروند .با اخبار بین الملل سایت خبری ممتاز نیوز همراه باشید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.