روش جدید در جریمه های خودکار ترافیکی

 روش جدید در جریمه های خودکار ترافیکی

روش جدید در جریمه های خودکار ترافیکی

ممتازنیوز: سیستم جدیدی در بخش جریمه های خودکار ترافیکی در کشور اسپانیا در حال شکل گیری است که در آن حسگرها و دوربین ها روی خودروها مورد استفاده قرار می گیرند و قادرند اطلاعات را از طریق شبکه های آی تی ثبت و ارسال کنند.

محققان گروه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات از دانشگاه یونیورسیداد کارلوس سوم در شهر مادرید Universidad Carlos III Madrid در حال انجام پروژه ای تحت عنوان E-SAVE هستند که در آن با استفاده از فناوری اطلاعات، رعایت مقررات ترافیکی بهبود می یابد.
سیستم جدید جریمه های ترافیکی خودکار مستلزم نصب حسگرهایی روی خودروها است که می توانند از طریق شبکه های آی تی و ماهواره ای با مرکز ارتباط برقرار کنند.
این سیستم سه مکانیسم اصلی دارد: مکانیسم اول امکان گزارش دادن خودروهای خاطی با حفظ مشخصات ارسال کننده نزد سازمان راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از افشای این مشخصات است، مکانیسم دوم ارسال جریمه به طور مستقیم برای فرد خاطی از سوی راهنمایی و رانندگی است، مکانیسم سوم ثبت الکترونیکی خطا برای زمانی که خاطی قصد دفاع از خود دارد.
کل این طرح بر اساس فناوری های جدید ارتباط خودرو با خودرو است. در این سیستم جرائم به شکل الکترونیکی ثبت و گزارش می شوند و برای آن که مردم به همکاری تشویق شوند از طرحی با عنوان PRECIOUS استفاده شده که تمامی اطلاعات فرستنده را به روش کریپتوگرافی به رمز در می آورد. به زودی این طرح در اسپانیا به آزمایش گذاشته می شود.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.