روش فروش محصولات ایران خودرو تغییر کرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

به منظور تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان، با توزیع عادلانه ظرفیت فروش در طول روزهای مختلف از ابتدای دی ماه جاری امکان ثبت نام مشتریان در طول یکماه را فراهم کرده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام تغییر نحوه فروش محصولات ایران خودرو و اتخاذ رویکرد تازه در این بخش گفت: به منظور تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان، با توزیع عادلانه ظرفیت فروش در طول روزهای مختلف از ابتدای دی ماه جاری امکان ثبت نام مشتریان در طول یکماه را فراهم کرده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تاکید بر رویکرد جدید در نحوه فروش محصولات شرکت اظهارداشت: قبل از این به دلیل استقبال مشتریان، ظرفیت فروش ماهانه ایران خودرو در روزهای اول هر ماه تکمیل می شد و در روزهای بعد تا پایان ماه امکان ثبت نام و خرید برای دیگر مشتریان وجود نداشت.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش رضایتمندی مشتریان و پاسخ گویی به تمامی درخواست های  آنان یادآور شد: در این راستا مقرر شد ظرفیت ثبت نام محصولات مختلف در طول هر ماه توزیع شده و با این اقدام امکان تصمیم گیری مناسب تر مشتریان ایران خودرو برای خرید محصولات فراهم شود.

بابایی اظهارداشت: پس از آزاد سازی ظرفیت ها در روزهای پایانی هر ماه، امکان تکمیل ظرفیت فروش برخی خودروها قبل از اتمام آن ماه پیش بینی شده است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.