روماریو:شاید بکن‌باوئربتواندفیفارانجات دهد

۳۰ آبان ،

مهاجم دهه ۹۰ تیم ملی فوتبال برزیل بار دیگر به انتقاد از رئیس فدراسیون جهانی فوتبال پرداخت. این بار مانو منزس، سرمربی و فدراسیون فوتبال برزیل هم از انتقادهای تند روماریو در امان نماندند.

به گزارش ایسنا،او در گفت‌وگو با مجله آلمانی اشپورت‌بیلد گفت: “او (بلاتر) برای فیفا خوب بود ولی دیگر نیست. اگر بتوانم رئیس فیفا را انتخاب کنم، او بکن‌باوئر خواهد بود. او بهترین فردی است که وجود دارد و توانایی این کار را هم داراست. او بازیکن و مربی بسیار خوبی بوده و همواره به هر آنچه پرداخته دست یافته است. فیفا به اشخاصی جدی نیاز دارد و نه کسی که از این فدراسیون به نفع خودش بهره برداری یا از آن سوء استفاده کند. بکن‌بائوئر شاید بتواند شهرت فیفا را نجات دهد. همه می‌دانند او از نام خوبی برخوردار است.”

قهرمان جام جهانی ۱۹۹۴ برزیل همچنین دربارهٔ مانو منزس، سرمربی کنونی سلسائو نیز عنوان کرد، او نتوانسته فوتبال جذابی را با طلایی‌پوشان ارائه دهد، چرا که از توانایی، هوش و تربیت لازم برای این کار برخوردار نیست: “این مربی عضوی از مافیای فوتبال است و مافیا او را دربر گرفته است. تنها علاقمندی آنها پول است. برزیل با منزس هیچ‌گاه قهرمان جهان نخواهد شد.”

روماریو ادامه داد: “او به خودی خود کنار نخواهد رفت. تنها اگر کسی از فدراسیون او را کنار بگذارد، می‌رود. با این همه در فدراسیون تنها دزدان، موش‌صفتان و راهزنان حضور دارند. همگی در رسوایی مالی دست دارند. با این حال کسی در مخالفت با این موضوع کاری نمی‌کند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.