رونالدو، به حرف خود عمل نکرد

کریستیانو رونالدو در حالی راهی النصر عربستان شد که پیش از این اعلام کرده بود که در یک باشگاه بزرگ از فوتبال خداحافظی می‌کند و راهی لیگ عربستان، امارات و یا آمریکا نخواهد شد.

رونالدو، به حرف خود عمل نکرد

به گزارش ممتاز نیوز، کریستیانو رونالدو بعد از فسخ قرارداد با منچستر یونایتد تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود.

رونالدو با النصر به توافق نهایی رسید و قرارداد دو ساله امضا کرد تا از این به بعد شاهد حضور او در فوتبال عربستان باشیم.

رونالدو در حالی راهی النصر شد و لیگ عربستان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد که پیش از این به صراحت اعلام کرده بود که با کرامت از فوتبال خداحافظی می‌کند و راهی لیگ عربستان و یا امارات و آمریکا نمی‌شود.

رونالدو در سال ۲۰۲۴ در یک برنامه تلویزیونی به انتقادهایی ژاوی طعنه آمیز پاسخ داد و گفت: هر کسی که می‌خواهد تیتر اول روزنامه‌ها شود، از من انتقاد می‌کند. نمی‌دانم که او اکنون در کدام لیگ بازی می‌کند. فکر کنم که در لیگ قطر است.

او ادامه داد: می‌خواهم در یک باشگاه بزرگ از فوتبال خداحافظی کنم. به خاطر پول راهی هیچ تیمی نمی‌شوم. می‌خواهم در بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا از فوتبال خداحافظی کنم. راهی لیگ عربستان و یا قطر و آمریکا نمی‌شوم چرا که می‌خواهم با کرامت از فوتبال خداحافظی کنم.

رونالدو در حالی این صحبت ها را در سال ۲۰۲۴ انجام داد که تصمیم گرفت در سال ۲۰۲۲ راهی لیگ عربستان شود و کاملا برخلاف این اظهارات خود عمل کند به هر حال پیشنهاد النصر بسیار وسوسه انگیز بود و بعید است که هیچ بازیکنی حتی رونالدوی ثروتمند هم برابر آن مقاومت کند.

انتهای پیام /

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.