روند ارتقاء کیفیت خودروهای تولیدی در حال پیگیری است

دوشنبه ، ۱۰ مهر ، ۱۲:۴۱

فرستادن به ایمیل چاپ
thumbnailCAUJ1K48

رانه نیوز- روند ارتقاء کیفیت خودرو های تولیدی بر اساس دستورالعملهای ابلاغی در حال پیگیری است.

به گزارش رانه نیوز، محسن صالحی نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت،معدن و تجارت با اعلام خبر پیگیری بهبود روند ارتقاء کیفیت خودرو های داخلی گفت: این موضوع با جدیت در حال بررسی و اجراست.

وی با اشاره به اینکه بهبود پارامترهای فنی و سطوح استانداردی خودروها همواره مورد توجه بوده است تصریح کرد: در این رابطه اقدامات خوبی درحال انجام و اجراست.

به گفته صالحی نیا،‌ یکی از این اقدامات ،‌نظارت مستمر سازمان ملی استاندارد از طریق اجرای روشهای تائید نوع (TA) و تطابق تولید (COP) و سایر روش ها از جمله خرید خودرو از اعتبارات مشخص سازمان ملی استاندارد ایران جهت تست عملکردی و ایمنی خودروهاست که می تواند تاثیرات خوبی را بر اارتقاء کیفی خودروها داشته باشد.

معاون وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در ادامه، پایش ادواری،‌شاخص های ارتقاء کیفیت،آلایندگی و خدمات پس از فروش خودروها را از موارد دیگری ذکر کرد که وزارت صنعت،‌معدن وتجارت ،‌گزارش آن را به کمیسیون های صنایع و معادن و اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارسال و روند پیشرفت اقدامات را تشریح می‌کند.

صالحی نیا، در ادامه به “شاتا” گفت: به منظور رعایت حقوق خریداران خودرو و در چارچوب قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، مراجع ذیربط شکایتهای رسیده را بررسی و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.  


اخبار خودروی ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.