روند طرح سوال از رییس جمهور صددرصد مطابق با قانون بوده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

hhh.jpg

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه دو ساعته عصر امروز هیات رییسه تاکید نمود که بر اساس بررسی‌های انجام شده،‌ در روند قرائت سوال از رییس جمهور، آیین‌نامه داخلی مجلس کاملا رعایت شده است.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگارپارلمانی ایسنا، اظهار نمود: در جلسه عصر امروز، آقای منادی گزارش تفسیریی از طرح سوال از رییس جمهور ارائه نموده‌اند که براساس بررسی ایشان، این موضوع کاملا منطبق با آیین‌نامه و بلامشکل بوده است.

وی خاطرنشان نمود: با توجه به اینکه در حال حاضر مجلس ۲۸۶ نماینده دارد، امضای یک چهارم آنها یعنی حداکثر ۷۲ نفر برای طرح سوال از رییس جمهور کافی است اما در شرایط فعلی سوال از رییس جمهور ۷۶ امضا دارد که نشان می‌دهد که آنچه انجام شده منطبق با آیین‌نامه بوده است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس همچنین گفت که در جلسه عصر امروز بر لزوم پیگیری و مشخص شدن نتیجه تحقیق و تفحص‌های مجلس، در دوره‌های پیش تاکید شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برای انجام تحقیق و تفحص‌ها زحمات بسیاری کشیده می‌شود، لازم است در روند کارهای قضایی بعد از تحقیق و تفحص نیز پیگیری لازم انجام شود تا نتیجه مشخصی به دست آید.

مصری در پایان همچنین گفت که بخشی از جلسه هیات رییسه امروز مجلس مربوط به امور اداری و اجرایی مجلس شورای اسلامی بوده است.

به گزارش تفسیری ایسنا، اعضای هیات رییسه مجلس عصر امروز طبق روال هر دوشنبه‌ها، تشکیل جلسه دادند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.