رونق کار شرکت‌های پیامکی در آستانه انتخابات

۰۲خردادماه،

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بازار تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی و تخفیف‌های تازه پیامک‌های انبوه نیز داغ شده و قیمت هر پیامک از ۶۶ ریال تا ۷۵ ریال متفاوت است.
به گزارش فارس کسب‌وکارهای نوین الکترونیکی مدتی است جای خود را بین بازارهای سنتی پیدا کرده‌اند.
توسعه وسایل ارتباطی و پررنگ شدن نقش فضای مجازی، سبب تقویت کسب‌وکارهای وابسته شده و در نتیجه امروز شاهد افزایش حضور تجارت‌هایی از جمله ارائه‌کنندگان خدمات‌ارزش‌افزوده موبایل، فروشگاه‌های اینترنتی و خدمات آن‌لاین هستیم.
این کسب‌وکارها نیز مانند بازار سنتی متاثر از شرایط جامعه بوده و هم‌سو با اقتضای روز حرکت می‌کنند.
یکی از این موارد تبلیغات پیامکی است؛ اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بازار تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی و تخفیف‌های تازه پیامک‌های انبوه داغ شده است.
خدمات این شرکت‌ها در ارائه پنل کاربری برای ارسال پیامک از اپراتور ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ یا هر سه، ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای و کشوری و از طریق کد پستی تقریبا مشابه است.
در لیست قیمت‌های این شرکت‌ها می‌توان قیمت ارسال هر پیامک تبلیغی را از ۶۶ ریال تا ۷۵ ریال دید که با افزایش تعداد پیامک‌های ارسالی قیمت کاهش می‌یابد.
در خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند خدمات از جمله «بازگشت هزینه پیامک‌های ارسال نشده» و «دلیوری رسمی مخابرات» مزیت محسوب می‌شوند.
اکنون و در آستانه انتخابات تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده پیامک‌های تبلیغاتی نیز آغاز شده و به زودی با آغاز مهلت قانونی تبلیغات ریاست‌جمهوری، شمار بسیاری از این دست پیامک‌ها به دست مردم خواهد رسید.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.