رونمایی از تمبر اقتصاد الکترونیکی

۲۸اردیبهشت،

همزمان با برگزاری هفتمین همایش ملی ونخستین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی، از تمبر یادبود این همایش رونمایی شد.
به گزارش ایرنا، در مراسم رونمایی از این تمبر یادبود ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران،مدیرعامل شرکت پست و وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.
این همایش با هدف ترسیم نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات (آی تی) برگزار شد.
در این همایش سند توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشورمان ارایه می گردد و نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای حوزه تجارت و اقتصاد الکترونیکی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی، تدوین شاخص های بومی اندازه گیری تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا زمینه های لازم برای توسعه تجارت الکترونیکی در کشور فراهم شود.
همچنین شاخص های فنی و ارتباطی، سیاست و چشم اندازها، امنیت و اعتماد، شاخص های عومی و قانونی ، آموزش و مهارتهای انسانی، اقتصاد و تجاری، کاربردها و نوآوری تجارت اقتصاد الکترونیکی در این همایش ارایه می گردد


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.