رونمایی از کتاب کانون کارگردانان ویژه محمود استادمحمد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

در تماشاخانه ایرانشهر؛

کانون کارگردانان خانه تئاتر با همکاری تماشاخانه ایرانشهر با برگزاری برنامه‌ای با عنوان برنامه‌ای با نام ˝یادا یاد˝، به مناسبت شصت‌وسومین سالروز تولد زنده‌یاد محمود استادمحمد یاد و خاطره این هنرمند برجسته را گرامی می‌دارند.

به گزارش ممتاز نیوز؛ این برنامه به همت کانون کارگردانان خانه تئاتر و با همکاری تماشاخانه ایرانشهر روز شنبه ۱۱ آبان ماه، ساعت ۱۹ در سالن دکتر ناظرزاده این تماشاخانه برگزار می‌شود.

نام این برنامه از مطلع یکی از اشعار محمود استادمحمد “آن لحظه که تو زیستی و من یادا یاد” گرفته شده و قرار است در این برنامه شمع تولد ۶۳ سالگی استادمحمد به یاد او روشن می‌شود و دوستانش کیک تولد او را خواهند برید.

در این جشن از کتاب کانون کانون کارگردانان خانه تئاتر که ویژه محمود استادمحمد‌ رونمایی می‌شود. همچنین تصاویر پخش نشده‌ای از محمود استادمحمد پخش می‌شود و نمایشگاهی از پرتره‌های استادمحمد در سالن انتظار تماشاخانه ایرانشهر برپا خواهد بود. ضمن اینکه ویدئویی از تبریک تولد دوستان و هم محله‌ای‌های این هنرمند به نمایش درمی‌آید. همچنین بخشی از نوشته‌های او توسط چند تن از هنرمندان خوانده می‌شود.

خاطره‌گویی و تعریف خواب‌هایی که دوستان استادمحمد دربارهٔ او دیده‌اند،‌ اجرای قطعاتی موسیقی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

گفتنی است، نگار جواهریان اجرای این مراسم را برعهده دارد و امیر اسمی نیز پوستر این جشن را طراحی کرده است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.