رونمایی از Xiaomi Mi3، اسمارتفونی سطح بالا همراه با پردازنده تگرا ۴ و قیمتی باورنکردنی

ممتازنیوز:

2

Xiaomi از جدیدترین اسمارت فون خود با نام Xiaomi Mi3 پرده برداری کرد. این اسمارت فون دارای مشخصات خیره کننده ای است که می تواند رقیبی جدی برای محصولات شرکت های سامسونگ، ال جی و دیگر برندهای بزرگ باشد.

این دستگاه که ضخامتی ۸.۱ میلیمتری دارد دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰P، پروسسور قدرتمند تگرا ۴ به همراه قابلیت های گرافیکی فوق العاده و ۲ گیگابایت رم می باشد. اما جالب ترین بخش این اسمارت فون مربوط به قیمت این دستگاست که  تنها حدود ۳۲۷ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۴۰۸ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی می باشد. البته بعضی از کاربران می توانند این اسمارت فون را به همراه پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۰ هم تهیه کنند (کاربران China Unicom و China Telecom). ادعا شده که این اسمارت فون سریعترین اسمارت فون ساخته شده تا به این لحظه می باشد.

Body: Magnesium alloy
Size: ۱۱۴mm × ۷۲mm × ۸.۱mm, 141g
Hardware: Tegra 4 (or Snapdragon 800), 2GB RAM
Screen: ۵” IPS LCD 1080 x 1920 pixel
Camera: ۱۳mp Sony f/2.2 rear camera wit sapphire glass and dual LED
Battery: ۳۰۵۰mAh
Storage: ۱۶GB/64GB

Price: from $ 327

Xiaomi Mi3 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی همراه dual-LED بهره می برد. دوربین جلو نیز ۲ مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز این اسمارت فون قدرتمند را هم یک باتری ۳۰۵۰mAh تامین می کند. قرار است این اسمارت فون در اواسط ماه اکتبر برای فروش عرضه شود. نظر شما در مورد این اسمارت فون چیست؟

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.