رویانیان: در جریان توافق با نظری نیستم

۲۷ آبان ،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره توافق این باشگاه با امید نظری اظهار کرد: از آخرین صحبت من با این بازیکن دو هفته‌ می گذرد. من در جریان توافق با این بازیکن نیستم، نمی‌دانم شاید او با کس دیگری به توافق رسیده است!

وی درباره جذب رضا حقیقی هم گفت: همان طور که گفتم ما پیگیر جذب این بازیکن هستیم. او بازیکن خوب و با اخلاقی است، اما مشخص نیست که بتوانیم برای نیم فصل به توافق برسیم یا نه.

رویانیان با اشاره به حضور کارنی در تمرین پرسپولیس هم گفت: ما کارنی را برای تست دادن به پرسپولیس نیاورده‌ایم. او بازیکن خیلی خوبی است و لطف کرد و دعوت من را پذیرفت. به اینجا آمده که با شرایط تیم و باشگاه آشنا شود. این یک روش جدید است که ما پیش از قرارداد با بازیکن جدید، وضعیت باشگاه و هواداران را برای او تشریح می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما تست پزشکی را نه تنها از بازیکنان خارجی، بلکه از داخلی‌ها هم می گیریم. کارنی را دعوت کردیم که با شرایط باشگاه پرسپولیس آشنا شود، نه این که تست فنی بدهد. واقعا چه اشکال دارد کارنی که افتخار فوتبال استرالیا است و ما هم افتخار می‌کنیم در تمرین پرسپولیس حضور یافته. ما برای نشان دادن پرسپولیس به همه دنیا از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم. همان طور که دیدید آپیا پس از خروج از ایران نامه پر معنایی نوشت و این نشان می‌دهد که ما در شناساندن پرسپولیس به این بازیکن موفق بوده‌ایم. مطمئنا او هم این تعریف‌ها را نزد دوستان و هموطنان خود هم انجام خواهد داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.