رویانیان:احساس خطر می‌کنم؛پیشکسوتان پرسپولیس،استقلالی شده‌اند/دایی ۳ فصل هم بماند ۵ میلیارد نمی‌گیرد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد رویانیان می‌گوید اگر پرسپولیس ۵۰ میلیارد پول داشت آن را خرج زیرساخت‌هایش می‌کرد.

به گزارش ممتاز؛ امروز مراسم گلریزانی در هتل المپیک برگزار شد که علی دایی و محمد رویانیان هم به این مراسم دعوت شده بودند. رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه این مراسم گفت: «شرکت کردن در کارهای خیر، وظیفه ماست. الان هم اینجا مراسم گلریزان است و ما آمده‌ایم در این کار شرکت کنیم. البته اطلاعی ندارم که در این مراسم چه اتفاقی می‌افتد چون من فقط دعوت شده‌ام. از وقتی مدیرعامل پرسپولیس شدم فاصله من با مردم کم شده. البته قبلش هم شغلم طوری بود که با مردم زندگی می‌کردم اما این بار از یک زاویه دیگر با مردم زندگی می‌کنم. این کارهای زیبا اگر در ورزش نبود، ورزش وجهه خوبی پیدا نمی‌کرد.» او در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر در این مراسم کمک می‌کند گفت: «مادر خرج ما علی دایی است.»
رویانیان در مورد حرف‌های محمد مایلی‌کهن که در رادیو گفته بود پرسپولیس امسال با ۵۰ میلیارد تومان بسته شده گفت: «فکر کنم پرسپولیس و بارسلونا را اشتباه گرفته‌اند. اگر ما قدرت این هزینه را داشته باشیم به زیرساخت‌ها و زمین می‌رسیم نه بازیکن. این حرف‌ها معقول نیست و این عدد کذایی و دروغ است. من بعید می‌دانم یک آدم مسلمان که خودش را پرسپولیسی و پیشکسوت پرسپولیس می‌داند این حرف را بزند. واقعا چنین حرف‌هایی از یک مسلمان بعید است. نمی‌دانم چه شده اخیرا پیشکسوتان پرسپولیس رفته‌اند طرف مقابل و سر از استقلال درمی‌آورند. احساس خطر می‌کنم. نمی‌دانم موضوع چیست. برادری که می‌آید می‌گوید ۵۰ میلیارد خرج کردیم پیشکسوت پرسپولیس است. یک پیشکسوت دیگر در مصاحبه‌های اخیرش از استقلال تمجید کرده. یک پرسپولیسی دیگر رفته اردوی استقلال و از این تیم حمایت کرده. این‌ها کارهای خوبی است ولی باید هر کدام در جایگاه خودش باشد. به طور مثال من در بازی آخر استقلال رفتم استادیوم و حمایت کردم. اما بحث من فرق می‌کند. من مدیرعامل باشگاه هستم نه پیشکسوت پرسپولیس. من به خاطر این حمایت کردم که این فرهنگ در فوتبال ما رواج پیدا کند. شما که خودت را پرسپولیسی می‌دانی، چرا این حرف‌های ناشایست و غیر حقیقی را به پرسپولیس نسبت می‌دهی و تهمت می‌زنی؟»
او در مورد این موضوع که علی دایی در سه سال ۵ میلیارد تومان گرفته هم گفت: «علی آقا برای سه فصل هم از ما ۵ میلیارد نگرفته. او سه سال هم بماند ۵ میلیارد نمی‌گیرد. ما چنین پولی نداریم ولی اگر بخواهیم می‌توانیم از آقای فتح‌الله‌زاده بگیریم.» رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات مایلی‌کهن و دایی حل شدنی است؟ گفت: «این مشکل باید ریشه ای حل شود. خودشان باید بنشینند حل کنند و کسی نباید کمک کند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.