رویانیان:فتح‌الله‌زاده ۳ برابر ما از وزارت و فدراسیون پول گرفت/ فعلا در مورد هیئت‌مدیره سکوت می‌کنم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – فارس نوشت:

محمد رویانیان در خصوص حر فهای علی فتح الله زاده ظهار داشت: من نمی‌دانم حاجی برای چه این حرفها را زده که من از هدایتی و زنجانی پول می‌گیرم، چون من اصلاً دربارهٔ پول گرفتن ایشان حرفی نمی‌زنم.

وی افزود: باید اعلام کنم فعلاً در خصوص وضعیت هیئت مدیره و این مسائل هیچ حرفی برای گفتن ندارم چون حرفها زده شده اما آقای فتح‌الله زاده می‌خواهم جواب شما را بدهم چون معتقدم حداقل ۳ برابر پرسپولیس از وزارت ورزش و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پول گرفته‌آید، البته ما کاری به این حرفها نداریم.

رویانیان ادامه داد: آقای فتح‌الله زاده عزیز که همین‌جا از تو بابت اینکه نگران من میباشید تشکر می‌کنم اما ما هم می‌دانیم شما از کجا پول می‌گیرید یا از کجا گرفته‌اید و بهتر از همه این موضوع را می‌دانیم که چه کسانی به شما کمک می‌کنند اما دنبال آن نیستیم که بخواهیم این مسائل را رسانه‌ای کنیم و روی آنها مانور کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دریافتی‌های ما کامل مشخص است و مشکل خاصی ندارد اما بهتر است این را در جریان باشید که بعضی‌ها که می‌گویند از هیچ‌کس پول نمی‌گیرند به غیر از خدا حداقل ۳ برابر ما از وزارت و فدراسیون پول گرفته‌اند.

ا۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.