رویانیان از دنیزلی شکایت می کند؟

۲۱ آبان ،

مصطفی دنیزلی این روزها در کشورش زندگی می کند و رابطه چندانی با پرسپولیس ندارد. البته نتیجه تیم سابقش را پیگیری می کند اما ممکن است دوباره درگیر پرسپولیس شود و اتفاقات تازه ای بین او و باشگاه سابقش به وجود بیاید!

به گزارش تفسیری مشرق، تماشا نوشت: ماجرا از این قرار است که سال پیش و وقتی که قرارداد دنیزلی با پرسپولیس فسخ می شد، قرار شد او بخشی از پولی را که دریافت کرده به باشگاه پرسپولیس برگرداند و با این باشگاه تسویه حساب کند اما این اتفاق هنوز نیفتاده و دنیزلی چند ماهی هست که در بازگرداندن پول باشگاه سرخپوش تعلل کرده است.

 پولی که اتفاقا مدیران پرسپولیس در این روزهای شلوغ و پرسروصدا احتیاج بسیاری به آن دارند. دنیزلی به خاطر حسن اخلاق نزد هواداران پرسپولیس محبوبیت فراوانی دارد و تا امروز ارتباط خوبی هم با مدیران این باشگاه داشته است.

به همین سبب مسئولان باشگاه تا امروز سعی کرده اند این مسئله را به شکل دوستانه حل و فصل کرده و سراغ راهکارهای قانونی نروند اما شنیده می گردد صبر طلبکاران در حال به سر رسیدن است و بعید نیست در آینده نزدیک کار به مراجع قانونی بکشد. اگر این اتفاق بیفتد، ماجرای تازه ای درباره مصطفی دنیزلی و باشگاه پرسپولیس به وجود خواهد آمد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.