رویانیان: امیدوارم کریمی مرد سال فوتبال آسیا شود

۳۰ آبان ،

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برتری سرخپوشان برابر ذوب آهن را محصول حمایت هواداران تا دقیقه ۹۶ بازی دانست.

به گزارش تفسیری گروه ورزشیممتازنیوز، محمد رویانیان گفت: بدون شک حمایت همه جانبه و متعصبانه هواداران تا دقیقه ۹۶ بازی، تاثیر بسیار بسیاری در برتری سرخپوشان بر ذوب آهن داشت. آنها نشان دادند رفتاری حرفه‌ای دارند و می توانند با حمایت همه جانبه خود تاثیر بسیاری بر نتیجه تیم داشته باشند. این بازی را هواداران بردند. من به آنها تبریک می گویم و برحسب وظیفه از هواداران عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

رویانیان تصریح کرد: هواداران تا آخرین ثانیه‌های بازی با شور و هیجان  از تیم محبوب خود حمایت کردند و به کادر فنی و بازیکنان انرژی دادند و پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.

محمد رویانیان درباره انتخاب علی کریمی به عنوان سه نامزد نهایی بازیکن سال فوتبال آسیا گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است که شایستگی این افتخار را دارد و امیدوارم در نهایت به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: پیش از این نیز علی کریمی، علی دایی، خداداد عزیزی و مهدی مهدوی‌کیا به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بودند که همگی عضو خانواده بزرگ پرسپولیس بودند و انتخاب مجدد علی کریمی افتخاری دیگر در تاریخ باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

رویانیان خاطر نشان کرد: محسن بنگر نیز شایستگی قرار گرفتن در جمع سه نامزد برتر را داشت و قرار نگرفتن در جمع سه نامزد نهایی چیزی از ارزش‌های او کم نخواهد کرد و بنده معتقدم قرار گرفتن در جمع پنج بازیکن برتر نیز افتخار کمی نیست. بنگر سه سال است که کاندیدای این عنوان می گردد و به امید خدا با دعوت به تیم ملی حقش را خواهد گرفت./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.