رویانیان: این چه جفایی است که در حق پرسپولیس و هوادارانش می شود

در پی نادیده گرفتن چهار پنالتی پرسپولیس در دیدار با سایپا؛

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی در یک بازی، چهار پنالتی پرسپولیس را نادیده می گیرند به نظر می رسد به جای اینکه با بازیکنان خود بازی کنیم باید برویم و با داوران بازی کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمد رویانیان گفت: بعد از بازی پرسپولیس و سایپا تاکید کردم این تساوی برای ما حکم یک برد را داشت. دلیل چنین اظهارنظری در وهله اول موقعیت های فراوان گل برای پرسپولیس بود و مهمتر از آن نادیده گرفتن سه، چهار پنالتی مسلم پرسپولیس.

وی افزود: بنده به احترام کارشناسان داوری و به رغم اینکه برخی از آنها نادیده گرفتن یکی، دو پنالتی مسلم پرسپولیس را تائید کرده بودند، سکوت کرده و اظهارنظری نکردم اما برخی گزارشات که برای بنده ارسال می شد حکایت از چشم پوشی داور از چهار پنالتی مسلم پرسپولیس داشت.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: دیشب همه برنامه ۹۰ را دیدند، صحنه های مشکوک به طور دقیق بازبینی شد و کارشناس داوری تاکید کرد که داور سه پنالتی پرسپولیس را نگرفته است در حالی که این برنامه تلویزیونی پنالتی مسلم روی محمد نوری را نشان نداد. صحنه ای که داور به علت تمارض به نوری کارت زرد داد اما تصاویر نشان می دهد که بازیکن سایپا با گذاشتن هر دو دست خود روی شانه های هافبک پرسپولیس مانع از بلند شدن او شده و خطای مسلم پنالتی رخ داده بود.

رویانیان در ادامه تصریح کرد: مگر می شود در یک بازی سه یا چهار پنالتی یک تیم را نادیده بگیرند؟ آیا چون یک پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام شده باید سایر پنالتی های مسلم یک تیم را نگرفت؟ چرا پرسپولیس باید به جای ۳ امتیاز یک امتیاز کسب کند و این همه تحت فشار باشد و آرامش از تیم گرفته شود؟ در دربی هم خطای مسلم پنالتی روی بنگر را نگرفتند. برخی صحنه نگرفتن گل سالم تیم گهر به پرسپولیس را مطرح کردند اما به رغم اصرار ما هیچ برنامه ای روی پنالتی مسلم پرسپولیس که در همان بازی نادیده گرفته شد، مانور نکرد؟ آیا یک تیم می بایست تا این حد از اشتباهات داوری متضرر شود؟!

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی دانم پشت صحنه ها چه خبر است. در یک بازی چهار پنالتی ما را نمی گیرند. در دربی و بازی با گهر پنالتی های مسلم پرسپولیس را نادیده می گیرند. آیا یک تیم بزرگ باید با اشتباهات داوری تخریب شده و دچار مشکل شود؟ در برخی بازی ها داوری به تیم ما لطمه زده است. در برخی بازی ها با احکام انضباطی به مشکل خورده ایم تا تیم می آید خودش را پیدا کند بجای سه امتیاز مجبوریم به ناحق یک امتیاز کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: معلوم نیست در این فوتبال چه می گذرد. داوری، مسائل انضباطی، اتفاقات غیر طبیعی مثل بازی با سپاهان و اتفاقات دیگر، یکی پس از دیگری برای پرسپولیس رخ می دهد. گناه هواداران و بازیکنان پرسپولیس چیست؟ چرا ما باید در روز روشن متحمل این نامرادی ها شویم. انگار ما بجای بازی با بازیکنان خود باید برویم و با مسائل پشت پرده بجنگیم و بجای بازیکنان با داوران بجنگیم و فوتبال را رها کنیم و برویم سراغ چیزهای دیگر.

رویانیان در پایان افزود: بنده برای جامعه داوری احترام ویژه ای قائلم، می دانم آنها نیز ناخواسته مرتکب اشتباهاتی می شوند اما مگر می شود در یک بازی چهار پنالتی یک تیم را نادیده بگیرند. این چه جفایی است که در حق پرسپولیس و هوادارانش می شود. من از این پس در قبال این مسائل سکوت نخواهم کرد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.