رویانیان: باورم نمی‌شود بازیکنان پرسپولیس شرافت‌شان را بفروشند / بعضی‌ها بیش از حد شلوغش کرده‌اند

محمد رویانیان می‌گوید قبول نمی‌کند بازیکنی به این دلیل که احتمال می‌دهد فصل بعد در ترکیب تیمش نباشد، مسئولیت خود را به درستی انجام ندهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از جلسه‌ای که با بازیکنان این تیم برگزار کرد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بازیکنان امروز از نظر روحی ـ روانی ریکاوری کردند. شرایط برای ما بحرانی نیست. یک بازی سخت و مهم پیش رو داریم. آماده بودم به بازیکنان بگویم که باید توانشان را روی این بازی تمرکز کنند، چرا که پیروزی در این بازی و موفق شدن در آسیا هواداران را خیلی خوشحال می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ناراحتی هواداران را به بازیکنان منتقل کردید؟ گفت: بازیکنان خودشان حس می‌کنند که هواداران ناراحتند، اما آن‌ها نیاز به حمایت دارند و عادلانه نیست که در این شرایط بازیکنان را تحت فشار گذاشت.

رویانیان درباره انتقادهایی که از عملکرد میثاق معمارزاده در بازی مقابل تراکتورسازی می‌شود، گفت: متاسفانه بعضی‌ها بیش از حد شلوغش کرده‌اند. اساسا این که یک بازیکن پس از شکست تحت فشار قرار گیرد، ناعادلانه است. امروز در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتم، اول از همه اسم معمارزاده را بردم و بعد از این هم می‌‌خواهم با او صحبت کنم و به او روحیه دهم. به نظر می‌رسد که میثاق آن حرف‌ها را نزده و کمی تند نوشته‌اند.

وی افزود: من خیلی متاسفم که ما تمام تلاشمان را کردیم، اما نتیجه‌ای که می‌خواستیم را در لیگ نگرفتیم. اگر خدا بخواهد و هواداران این فرصت را به ما بدهند، فصل بعد پرسپولیس را طوری درست می‌‌کنیم که همه این مشکلات حل شود.

رویانیان با درخواست از هواداران برای حضور پر تعداد در بازی مقابل الهلال عربستان گفت: از هواداران می‌‌خواهم در این بازی همه بازیکنان را تشویق کنند، به ویژه میثاق معمارزاده را چرا که او هم فرزند این کشور است و باید از او حمایت کنیم. اگر در بازی مقابل تراکتورسازی، پرسپولیس شکست خورد، همه ما شکست خورده‌ایم.

مدیر عامل پرسپولیس با بیان این که قبول دارد که انگیزه بازیکنان پرسپولیس در لیگ بسیار کم شده، گفت: متاسفانه این موضوع در تیم وجود دارد و اشتباه هم هست. اگر یک مسئول تا آخرین لحظه‌ای که در سمت خود است، مسئولیتش را به درستی انجام دهد، به او می‌گویند فردی با وجدان است. همچنین اگر یک نگهبان به هوای این که نگهبان بعدی باید سر پست بیاید، کار خود را رها کند، خیانت کرده است. اصلا فرض را بر این می‌گذاریم که نگهبان دوم را ربوده‌اند، ممکن است نگهبانی که پستش را ترک می‌کند، امنیت یک مملکت را زیر سوال برده باشد. همین طور برای یک خلبان، اگر بداند که تا آخر امروز مسئولیتش تمام می‌شود و در آخرین ساعات امشب باید یک هواپیما را به مقصد برساند، آیا درست است که بگوید مسئولیتم در حال تمام شدن است و من این مسافران را نمی‌برم؟

وی افزود: اینجا هم همین است. مگر می‌شود بازیکنی که فکر می‌کند ممکن است فصل بعد در تیمش نباشد، وجدان خود را کنار بگذارد و برای تیمش تلاش نکند. این یک بی‌انصافی بزرگ است. من باورم نمی‌شود که فردی این طور باشد‌ که وجدان و شرافت خود را بفروشد.

محمد رویانیان در ادامه درباره این موضوع که شایعه شده برخی از جریان‌ها می‌‌خواهند علیه دنیزلی کاری کنند که او فصل بعد در پرسپولیس نباشد، گفت: ما با دنیزلی تا پایان فصل بعد قرارداد داریم و نمی‌توانیم بگویم که در پرسپولیس نباشد. به هر حال پیشکسوتان دلشان برای تیم می‌سوزد، اما من که همیشه به آن‌ها گفته‌ام بیایید و به ما کمک کنید.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.