رویانیان: در موضوع هدیه دادن به کریمی اسمی از کسی نبردم/ با کریمی قهر نبودم که آشتی کنم

۰۳م آذر ،

15-319.jpg

محمد رویانیان تاکید کرد: من در موضوع اشخاصی که قصد هدیه دادن به علی کریمی را داشتند، اسمی از کسی نبردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ اقدام بعضی اشخاص برای جایزه دادن به علی کریمی اظهار کرد: اینکه کریمی برترین بازیکن آسیا شود، یک مسئله ملی است و همه می‌توانند دربارهٔ آن ابراز احساسات کنند اما وقتی هنوز جایزه ایشان داده نشده این کارها و اظهارنظرها خوب نیست.

وی افزود: ما باید صبر کنیم و زمانی که گزینش قطعی کریمی صورت گرفت برای تجلیل از او در یک فضای عمومی اقدام کنیم. متاسفانه یک خبرگزاری در صحبت‌های من اسم اشخاص را آورده است، در حالی که من اصلا از کسی اسم نبردم و به صورت کلی موضوع را بیان کردم و گفتم شنیده‌ام بعضی از دوستان می‌خواهند به کریمی هدیه بدهند. غرض من این است که با توجه به اینکه دو بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده، باید بگذاریم بازی‌های لیگ انجام شود و تمرکز باشگاه‌ها هم حفظ شود.

رویانیان همچنین با اشاره به اینکه من و کریمی قهر نبودیم که بخواهیم با هم آشتی کنیم، گفت: بعضی‌ها طوری وانمود می‌کنند که ما دو نفر قهر هستیم اما این موضوع صحت ندارد. کریمی بازیکن بزرگی است، ممکن است من و کریمی از هم گله داشته باشیم اما این مهم نیست و ما با هم قهر نیستیم. نه تنها قهر نیستیم بلکه به هم علاقه هم داریم. انتخاب ایشان مایه افتخار ما و پرسپولیس است. ما ان‌شاءالله‌ برای او مراسم خواهیم گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.