رویانیان: قاضی آقای گل لیگ برتر می‌شود/ انصاری فرد از پرسپولیس به اروپا می رود/ خلعتبری بازیکن پرسپولیس است

به گزارش خبرآنلاین؛ زوج قاضی و زاید برای خط حمله کافی بود که ناگهان کریم انصاری فرد هم آفتابی شد. علی فتح الله زاده به امیر قلعه نویی گفته بود: «حاجی جان کریم را برایت خریدم، دیگر چه می خواهی؟!» ولی دریغ از اینکه انصاری فرد هم مال پرسپولیسی ها شد. قبل از او هم رویانیان شهاب گردان، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، تمدید قرارداد پولادی و محمد قاضی را جذب کرده بود.

رویانیان که چندی پیش گفته بود: «پرسپولیس کهکشانی شوخی بود.» حالا تیم پرستاره ای بسته. اگر دو سال قبل سپاهان کهکشانی بود و سال قبل استقلال، حالا این لقب را به پرسپولیس می‌دهند. این تیم حالا حتی در خط حمله ترافیک بازیکن دارد! قاضی، زاید و انصاری فرد بازیکنانی هستند که هر کدام ادعای فیکس بودن دارند. اگر زاید را از این مثلث کنار بگذاریم، حداقل این موضوع درباره قاضی و انصاری فرد صدق می کند. دیروز همه به دنبال این دو مهاجم نوک قرمزها بودند تا مزه دهان شان را بفهمند اما این محمد رویانیان بود که در این باره حرف زد: «دو تا از بهترین مهاجم ها را داریم و من همین جا به شما دو قول می دهم.» او این جمله را به گفت و خیلی جدی ادامه داد: «من به شما قول می دهم محمد قاضی آقای گل لیگ برتر می شود و کریم انصاری فرد هم از پرسپولیس به اروپا می رود.»

رویانیان فعلا دست بردار نیست. مدیر عامل پرسپولیس که بر سر انصاری فرد با استقلالی ها بدجور جنگید، انگار می خواهد خلعتبری را هم از چنگ آنها در بیاورد. آبی ها می گفتند با این بازیکن مذاکره کرده اند ولی خود او گفت: «اصلا با من تماسی نداشتند.» در حالیکه دیروز خبر رسید الوصل با خلعتبری به پایان خط رسیده، رویانیان به طرفداران پرسپولیس قول دیگری هم داد: «او بازیکن پرسپولیس است. همین روزها قراردادش را می بندیم.»

بدین ترتیب، تمام خلاء های پرسپولیس از بین می رود تا رویانیان تیمی کهکشانی بسته باشد. مدیر عامل قرمزها که این سه قول را می دهد، حرف های خود را اینطور تمام می کند: «این یک دهم برنامه هایی است که من در پرسپولیس دارم. در آینده به شما خواهم گفت که چه نقشه هایی برای این تیم کشیده ام. من شبانه روز برای بستن پرسپولیس وقت گذاشتم. به خاطر همین تیم من باید با بقیه تیم ها یک فرقی داشته باشد.»

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.