رویانیان:۶ تا به استقلال نمی زنیم تا ۶ تایی ها ماندگار باشد/ خلعتبری را گرفتیم ؛ بازی هم می دهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد رویانیان جزئیات قرارداد پرسپولیس با خلعتبری را تشریح کرد و گفت همان طور که استقلالی ها یک شبه برای نکونام مجوز بازی گرفتند ، آنها هم در دربی از خلعتبری استفاده می کنند!

به گزارش ممتاز ؛ محمد رویانیان که بعد از امضای قرارداد با بیرامار پرتغال در جمع خبرنگاران حاضر شده بود اول گفت که می خواسته به تیم ملی برای اردوی پرتغال کمک کند اما کفاشیان گفته دیر شده است و این اردو انجام پذیر نیست. رویانیان اما گفت که حاضر است برای کمک به تیم ملی برای اردوهای این تیم هواپیمای مجانی در اختیارشان بگذارد.
او سپس دربارهٔ قرارداد خلعتبری هم گفت:« امشب پول قرارداد خلعتبری و فسخ‌نامه را به باشگاه عجمان پرداخت می‌‌کنیم. فسخ‌نامه رسمی قبلا امضا شده است، پرداخت پول کمی دیر شد، می‌خواستیم روز پنج‌شنبه پول را پرداخت کنیم، برای گرفتن پول تأییدیه اتاق مبادله لازم بود اما چون پنج‌شنبه بود ساعت ۱۱ تعطیل شد. دلار نداشتیم جمعه از جایی این پول را تهیه کردیم پولی که تهیه کردیم معادل دلار مبادله‌ای است که امروز طی پروسه‌ای از ایران به چین می‌رود بعد به حساب تیم اماراتی می رسد.»
او خطاب به فتح الله زاده هم گفت :« شما که سال قبل قرارداد نکونام را بستی و فردایش از او در زمین بازی گرفتی نمی توانی بگویی ما حق استفاده از خلعتبری در دربی را نداریم. محمدرضا در دربی بازی می کند مطمئن باشید.»
او ادامه داد:« خلعتبری برایش ITC از ایران صادر نشده بود و دوستانی که کری می‌خوانند بدانند که او می‌تواند بازی کند، باید تا قبل از ۲ سپتامبر قرارداد این بازیکن را ثبت کنیم تا بازی کند‌، اگر هم خلعتبری نباشد چیزی کم نداریم. بازیکنان ما بدون مشکل در دربی حاضر می‌شوند، دیشب داور ۹۰ دقیقه روی عالیشاه زوم کرد و با قدرت او را از زمین اخراج کرد، این توانایی داور را نشان می‌‌دهد که ۹۰ دقیقه روی یک بازیکن زوم کرد و ما را از حضورش در دربی محروم کرد. باز هم می‌گویم چیزی کم نداریم اگر خلعتبری هم نرسد بسیار ناراحت نمی‌شویم چون بازیکنان خوبی داریم اما قبل از این هیچ مشکلی نبود اما به ما که رسید آسمان تپید.»
البته رویانیان گفته استقلال را می برند اما ۶ تا نمی زنند چون ۶ تایی ها باید یکبار باشد و تاریخ ساز بماند!؛« استقلال را می‌بریم. اگر شش تا هم تکرار نشود پیروز می‌شویم، حیف است آن شش تا از بین برود، ما فقط باید پیروز شویم، آن بازی یک دیدار تاریخی بود که دیگر همیشه باید زنده بماند. باید استقلال را فقط ببریم و ان‌شاء‌الله ۲-۳ گل می‌زنیم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پدرام:

    شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
    جناب رویانیان شما طنز پرداز خوبی هستید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.