رویترز:۳ کشته و ۹ مجروح در درگیری‌های اطراف وزارت دفاع یمن در صنعا

طی درگیری‌های شدید امروز میان نیروهای گارد ریاست‌جمهوری و نیروهای امنیتی وزارت دفاع یمن دست کم ۳ نفر کشته و ۹ نفر مجروح شدند.

 طی درگیری‌های شدید امروز میان نیروهای گارد ریاست‌جمهوری و نیروهای امنیتی وزارت دفاع یمن دست کم ۳ نفر کشته و ۹ نفر مجروح شدند.

به گزارش فارس، خبرگزاری رویترز خبر داد که در درگیری‌های امروز در محوطه وزارت دفاع یمن دست کم ۳ نفر کشته و ۹ نفر مجروح شدند.

محوطه وزارت دفاع یمن از صبح امروز شاهد درگیری شدید میان نیروهای امنیتی این وزارتخانه، که از نیروهای پلیس هستند و نیروهای گارد ریاست‌جمهوری یمن که هنوز تحت فرمان “احمد” پسر ارشد دیکتاتور فعالیت می‌کنند، بود.

بر اساس این گزارش، تعدادی از نیروهای گارد ریاست‌جمهوری یمن صبح امروز در مقابل ساختمان وزارت دفاع مستقر شدند و با بستن تمامی راه‌های منتهی به این وزارت‌خانه و تیراندازی، از ورود کارمندان این وزارتخانه به محل کارشان جلوگیری به عمل آوردند. آنها حتی پیش از استقرار نیروهای پلیس در محوطه وزارت دفاع، مسجد “الشهداء” را که در نزدیکی وزارت دفاع قرار دارد، بستند و همین امر موجب آغاز درگیری میان دو طرف شد.

این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که “عبدربه منصور هادی” رئیس جمهور یمن دیروز صنعاء را به مقصد عربستان ترک کرده است تا در نشست سازمان همکاری اسلامی که امروز در مکه برگزار می‌شود، شرکت کند.


عصر ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Jan:

    You Sir/Madam are the enemy of confusion evweerhyre!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.