ریسک بنیتس باقرار دادن تری درترکیب چلسی

۳۰م دیماه ،

به نقل از ساکرنت، چلسی در دیدار این هفته خود در لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) در استفموردبریج میزبان آرسنال خواهد بود.

به گزارش فارس،جان تری مدت‌ها است که با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند. او در دیدار چلسی با استوک سیتی به عنوان یار جانشین وارد میدان شد ولی زمان زیادی است که در ترکیب ثابت تیمش به میدان نرفته است.

ممکن است در دیدار حساس آبی‌های لندن برابر آرسنال، رافا بنیتس به دلیل قدرت رهبری و کیفیت بازی او، وی را در ترکیب اصلی قرار دهد که این موضوع ریسک فراوانی به همراه خواهد داشت.

بنیتس در این مورد گفت: بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم. تعدادی از آنها در مدت غیبت تری شخصیت بالاتری از خود نشان داده‌اند. کیفیت بازی آنها در برخی دیدارها زیر سوال می‌رود. این مشکلی است که ما باید آن را برطرف کنیم.

وی افزود: تری از آن دسته بازیکنانی است که کیفیت بازی‌اش هیچ گاه تغییر نمی‌کند. حضور چنین بازیکنانی در ترکیب تیم می‌تواند کمک بسیاری به ما کند. امیدوارم او بهبودی کامل پیدا کند. تری را در دیدار با آرسنال در ترکیب قرار می‌دهم. تجربه بالای او می‌تواند ما را در شکست دادن توپچی‌ها کمک کند. در تیم ما برخی بازیکنانی می باشند که توسط بازیکنان قدیمی باید مورد راهنمایی قرار گیرند. این چیزی است که در چلسی باید انجام شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.