رییس جمهور در گفتگو با آریا:من نگران آینده ام نیستم/مخالفتی با احزاب ندارم

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری کشورمان در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا تاکید کرد:من نگران شغل آینده خودم نیستم.
رییس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار آریا مبنی بر اینکه پس از پایان کار دولت قصد دارید وارد چه شغلی شوید ؟گفت:من نگران شغل آینده خودم نیستم شما هم کمی حوصله کنید زیرا تا پایان کار دولت یک سال مانده است بنابراین صبر کنید ببینید چه پیش می آید.
احمدی نژاد سوال دیگر خبرنگار ما را مبنی بر اینکه آینده سیاسی خود را چگونه پیش بینی می کنید؟اینگونه پاسخ داد: شما دارید من را تمام شده تلقی می کنید.صبر کنید ببینیم چه پیش می آید.
وی در پاسخ به این سوال که این انتقاد درباره شما مطرح است که با احزاب مخالفید آیا شما این انتقاد را قبول دارید؟تصریح کرد: بنده به هیچ وجه با احزاب مخالف نیستم اما معتقدم نمی شود مردم را تحت فشار قرار دارد  تا احزاب را بپذیرند.
رییس جمهور همچنین اظهارنظرهایی که درباره فعالیت انتخاباتی دولت در جهت معرفی و حمایت از کاندیدای خاص مطرح است را ناشنیده تلقی کرد و تاکید کرد:مگر چنین صحبت هایی هم درباره دولت می شود امیدواریم هر چه هست به صلاح کشور مان باشد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.