رییس هیات فوتبال اصفهان: دهنوی بازیکن سپاهان محسوب می شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

رییس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: اگر « قاسم دهنوی » بازیکن فصل قبل تیم تراکتورسازی تبریز با مدیر باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده باشد، این قرارداد رسمی است و دهنوی بازیکن سپاهان محسوب می شود.


علی اکبر ابرقویی نژاد روز پنجشنبه تصریح کرد: براساس مقررات فعلی نقل و انتقالات، بازیکنی که بصورت مستقیم با باشگاه قرارداد امضا می کند،بازیکن آن باشگاه محسوب می شود.
وی افزود: زمانیکه این قرارداد بین بازیکن و مدیر باشگاه امضا شد، رسمیت پیدا می کند.
رییس هیات فوتبال استان اصفهان دربارهٔ قرارداد « قاسم دهنوی » با تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: اگر دهنوی با مدیر باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده باشد این قرارداد رسمی است و وی بازیکن سپاهان محسوب می شود.
وی اظهارکرد:براساس قانون ابلاغ شده از سوی سازمان لیگ برتر، بازیکن حق ندارددریک فصل همزمان با دو باشگاه قرارداد امضا کند و اگر دهنوی همزمان با پرسپولیس و سپاهان قرارداد امضا کرده باشد تخلف است و مرجع رسیدگی به این موضوع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می باشد.
ابرقویی نژاد، افزود: در اینصورت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقرر می کند که فعالیت این بازیکن در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور چگونه خواهد بود.
رییس هیات فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: معتقدم قانون جدید نقل و انتقال بازیکنان لیگ برتر اشکالات جدی دارد و این قانون مشکلات بعدی را برای بازیکن و باشگاه بوجود خواهد آورد.

باایرنا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.