رژیم صهیونیستی به دنبال آتش افروزی در منطقه است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اظهارات سازمان امنیت نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر نام گذاری سال ۲۰۲۴ به نام سال جنگ‌های خاورمیانه بیانگر نگرانی و ضعف عمیق این رژیم و راهکاری برای آتش افروزی در منطقه است.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر سازمان امنیت نظامی رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر نامگذاری سال ۲۰۲۴، به نام سال جنگ‌های خاورمیانه گفت: این نوع اظهارات و ادعاهای بی پایه و  بی‌اساس از سوی این رژیم، شعارهای بدون پشتوانه‌ای است که به عنوان جنگ روانی و جنگ نرم مطرح می‌شود.
وی تصریح کرد:‌ نطفه رژیم صهیونیستی در کانون‌های بحران شکل گرفته و ماهیتی جنگ‌طلبانه و تجاوز کارانه دارد و بسیاری از رفتارهای این رژیم با اصول و منطق بین‌المللی و عقلانی سازگاری ندارد بنابراین چنین اظهاراتی با هدف آتش افروزی در منطقه و  مطرح کردن رژیم اشغالگر در سطح بین‌المللی و منطقه ای بوده و  بیانگر نگرانی و  ضعف این رژیم است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به اظهار نظرهای رژیم صهیونیستی درباره تحولات آتی ایران خاطرنشان کرد: اظهارت پوچ رژیم صهیونیستی درباره وضعیت داخلی ایران نشان دهنده عدم شناخت درست این رژیم نسبت به سیاست‌ها، مردم و خاستگاه جمهوری اسلامی ایران بوده و با واقعیت‌های موجود در ایران بسیار متفاوت است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.