رژیم صهیونیستی از حقیقت ایران هسته‌ای هراس دارد

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از این مسئله وحشت دارد که حقانیت موجود در مراکز هسته‌ای ایران این مسئله را بیش از پیش نمایان سازد که ایران نه به دنبال سلاح هسته‌ای بوده و نه خواهد رفت، بلکه از انرژی هسته‌ای فقط در جهت مصارف صنعتی، پزشکی و … استفاده خواهد کرد.

“ابراهیم آقامحمدی” نماینده خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل در مورد ایران گفت: نتانیاهو تصور می‌کند برگ‌های سبز او در مورد فتنه‌انگیزی علیه ایران رو به اتمام است.
 
وی با اشاره به موضوع مذاکره بین ایران و آمریکا ادامه داد: رژیم صهیونیستی از این مسئله وحشت دارد که حقانیت موجود در مراکز هسته‌ای ایران این مسئله را بیش از پیش نمایان سازد که ایران نه به دنبال سلاح هسته‌ای بوده و نه خواهد رفت، بلکه از انرژی هسته‌ای فقط در جهت مصارف صنعتی، پزشکی و … استفاده خواهد کرد.
 
آقامحمدی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون با دروغ و با شایعه‌‌پراکنی‌های شبکه‌های رسانه‌ای صهیونیستی که در سرتاسر جهان دایر کردند با دروغ و افترا عنوان کرده که ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که رژیم صهیونیستی از این موضوع در هراس است که با قبول فعالیت هسته‌ای ایران از سوی آمریکا دروغ‌های عنوان شده توسط این رژیم برملا شود، اظهار داشت: صهیونیست‌ها هراس دارند که از اهداف شومشان ناکام مانده و ایران بتواند به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود ادامه دهد.
 
وی در ادامه با بیان این مطلب که رژیم صهیونیستی اینگونه فرافکنی‌ها را بخشی از امنیت خود تلقی می‌کند، گفت: آمریکایی‌ها باید به این مسئله توجه کنند که چرا رژیم صهیونیستی از مذاکره ایران و آمریکا در هراس است؛ ایران که قصد زورگویی به آمریکا را ندارد.
 
آقامحمدی همچنین بیان کرد: ایران و آمریکا می‌توانند در مورد مسائل بینابین و در یک چارچوب مشخص شده و با رعایت حقوق متقابل با یکدیگر صحبت کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: این آمریکایی‌ها می باشند که باید در مورد وحشتی که رژیم صهیونیستی را فراگرفته تامل کنند تا دولتمردان و لابی صهیونیسم ابزاری برای اعمال فشار بر روی اوباما و تیم مذاکره کننده شوند.
 
وی همچنین در پایان در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌های نتایاهو درمذاکرات آتی ایران با ۱+۵ تاثیرگذار خواهد بود یا خیر خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به واسطه لابی‌های خود بر روی بعضی از کشورهای عضو گروه ۱+۵ نفوذ دارد به عنوان مثال در مورد آمریکا لابی صهیونیستی بسیار قوی است، اما اگر آمریکا در جستجوی حقیقت و برای مذاکره آمده باشد مطمئنا لابی تاثیری نخواهد داشت، اما اگر از روی ریا آمده و به دنبال بهانه‌جویی باشند ادعاهای دروغ صهیونیست‌ها را می‌تواند به عنوان عاملی برای ایجاد اختلاف به حساب بیاورند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.