رکن‌آبادی: استراتژی مقاومت اثبات کرد برای آزادی سرزمین‌های اشغالی راهی جز مقاومت نیست

۰۷خردادماه،

n00054400-b.jpg

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در بیروت، در مراسم سالروز پیروزی مقاومت، در جمع اساتید، مسوولین و دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لبنان در نبطیه واقع در جنوب لبنان سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سفیر ایران در لبنان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت والای پیروزی مقاومت لبنان در برابر اشغالگران صهیونیسم اظهار داشت: پیروزی مقاومت در سال ۲۰۰۰ میلادی (۱۳۷۹) نه تنها پیروزی لبنان بلکه پیروزی تمامی مسلمانان و مستضعفان جهان به شمار می‌رود. این پیروزی نه تنها سبب شکست ارتش اسرائیل بلکه سبب شکست طرح صهیونیست‌ها درمنطقه شد.

رکن‌آبادی با اشاره به شکست سنگین اسرائیل در جنوب لبنان اظهارکرد: ارتشی که خود را شکست ناپذیر می‌دانست در برابر عزم و اراده فولادین دلاورمردان شجاع و مجاهد مقاومت لبنان به زانو در آمد. با این پیروزی، استراتژی مقاومت به عنوان تنها راه آزاد سازی سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسید و اثبات کرد که گفتگو و مذاکره با دشمن صهیونیستی بی فایده بوده و برای آزادی سرزمین‌های اشغالی راهی جز مقاومت نیست.

این مراسم به دعوت واحد فرهنگی حزب‌اله به مناسبت سیزدهمین سالروز پیروزی مقاومت لبنان بر رژیم غاصب صهیونیستی و اخراج اشغالگران از مناطق جنوبی لبنان و همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) برگزار شد.

در پایان مراسم لوح تقدیر از دانشجویان برتر دانشکده، با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، مسئولین دانشکده و مسئولین حزب‌الله اهدا شد و در ادامه نیز نشستی اختصاصی با حضور اساتید و مسوولین دانشکده برگزار شد و سفیر جمهوری اسلامی ایران در این نشست به سؤالات آنان دربارهٔ تحولات منطقه از جمله تحولات سوریه و لبنان پاسخ گفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.