رکوردشکنی رحمتی در حضور کی‌روش!

۲۶ام بهمن ،

سید مهدی رحمتی حالا علاوه بر رکورد تعداد کلین‌شیت‌ در فصل جاری، تعداد دقایق بسته ماندن دروازه‌ خود به‌طور متوالی را نیز به عدد ۴۸۴ دقیقه رساند.

به گزارش ممتازنیوز، سید مهدی رحمتی امروز در میان جشنواره‌ گل استقلالی‌ها در حافظیه‌ شیراز، بیست و یکمین کلین‌شیت فصل خود را انجام داد تا یکی از ارکان اصلی موفقیت استقلال در خط دفاعی و البته پیش‌تازی در جدول رده‌‌بندی لقب گیرد. البته او در لیگ ۱۸ بازی را بی گل خورده پشت سر گذاشته و ۳ بازی دیگر مربوط به جام حذفی است.

علاوه بر این رحمتی امروز موفق شد هشتمین کلین‌شیت متوالی خود در ۹ هفته‌ اخیر را به ثبت برساند و رکورد تازهی را در لیگ برتر به ثبت برساند، رکوردی که با توجه به قابلیت‌های رحمتی و البته استوار بودن خط دفاع استقلال بعید است به این زودی‌ها شکسته شود.

سید مهدی رحمتی حالا علاوه بر رکورد تعداد کلین‌شیت‌ در فصل جاری، تعداد دقایق بسته ماندن دروازه‌ی خود بطور متوالی را نیز به عدد ۴۸۴ دقیقه رساند و بالاتر از شهاب گردان و نیلسون کوریا قرار گرفت.

نکته جالب این بود که رحمتی این رکوردشکنی را در مقابل دیدگان کارلوس کی روش که در جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود انجام داد. هواداران استقلال هم در طول بازی بارها از کی روش خواستند رحمتی به تیم ملی برگردد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.