رگولاتوری: اضافه دریافت آوای انتظار به مشترکین بازگردانده میشود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارائه گزارش تخلف ۲ اپراتور تلفن همراه به سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر اضافه دریافت از مشترکان بابت سرویس " آهنگ پیشواز" خبر داد.
 
حسن رضوانی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه نرخ سرویس آهنگ پیشواز و آوای انتظار که از سوی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول عرضه می گردد، براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از مهرماه سال قبل ۳۰۰ تومان تعیین شده است، اظهار داشت: این درحالی است که اپراتور دوم – ایرانسل- این مصوبه را ۴ ماه بعد از ابلاغ و همراه اول ۹ ماه بعد از ابلاغ اجرایی کرده است.
 
وی با بیان اینکه اپراتور همراه اول و ایرانسل در این بازه زمانی از مشترکان به ازای فعال شدن آهنگ پیشواز مبلغ ۵۰۰ تومان به جای ۳۰۰ تومان دریافت کرده اند، ادامه داد: این اضافه دریافتها باید به مشترکان بازگردانده شود.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، مبلغ اضافه دریافت از مشترکان همراه اول را ۸ میلیارد تومان و ایرانسل را ۵ تا ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: براساس نامه و دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این مبالغ باید به مشترکان برگردانده شود.
 
رضوانی افزود: در این رابطه طی مذاکرات صورت گرفته با اپراتور ایرانسل، این اپراتور متعهد شده است که این مبلغ را باز گرداند و اپراتور همراه اول نیز تاکنون تضمینی در این زمینه ارائه نکرده است.
 
وی تصریح کرد: گزارش این تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.