رگولاتوری: زیرساخت تنها تامین کننده مجاز پهنای باند اینترنت و مخابرات و ISDPها دریافت کنندگان مجاز پهنای باند از زیرساخت می باشند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت تنها تامین‌کننده بین‌الملل پهنای باند اینترنت کشور است و شرکتهای مخابرات ایران (TCI) و شرکتهای مجاز دارنده پروانه ISDP از رگولاتوری مجاز می باشند از شرکت ارتباطات زیرساخت، پهنای باند اینترنت را دریافت کنند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی حسن رضوانی افزود: شرکتهای عرضه‌کننده خدمات اینترنت نیز می‌توانند علاوه بر شرکت ارتباطات زیرساخت، پهنای باند اینترنت مورد نیاز خود را از طریق شرکتهای مخابرات و شرکتهای توزیع‌کننده پهنای باند اینترنت (ISDP) تهیه کنند. 
 
وی با اشاره به اینکه اسامی شرکتهای مجاز دارنده پروانه ISDP در پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درج شده است، تصریح کرد: درصورت ملاحظه تخلف در تامین پهنای باند از مبادی غیرمجاز، پهنای باند شرکت متخلف قطع می‌شود. 
 
رضوانی اظهار کرد: کاربران نهائی و دریافت‌کنندگان خدمات نیز باید با توجه به این موضوع در تامین پهنای باند خود، پیش از دریافت خدمات، از اصالت اپراتور سرویس‌دهنده مطمئن شوند. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.