رگولاتور از ارزیابی کیفیت سرویسهای ارتباطی و IT و نظارت بهینه بر سرویس‌دهی اپراتورها خبرداد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ارزیابی کیفیت سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات به منظور نظارت بهینه بر سرویس دهی اپراتورهای ارتباطی از سوی این سازمان به صورت ماهانه خبر داد.
 
محمدعلی فرقانی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه ارزیابی سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت ماهانه انجام می شود، گفت: این ارزیابی به منظور نظارت بهینه بر سرویس‌دهی اپراتورها، ایجاد رقابت و افزایش کیفیت سرویس‌دهی و پاسخگویی به موقع و شفاف به شکایات مردم در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.
 
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اظهار داشت: این ارزیابی به منظور نظارت بهینه بر سرویس‌دهی اپراتورها، ایجاد رقابت و افزایش کیفیت سرویس‌دهی و پاسخگوئی به موقع و شفاف به شکایات مردم در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دربارهٔ شاخصهای ارزیابی اپراتورها افزود: کیفیت سرویس، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، کیفیت پوشش‌دهی، انجام تعهدات توسعه و اجرا، عملکرد شبکه و رضایتمندی مشتریان از جمله شاخص هایی است که اپراتورهای تلفن همراه و سرویسهای فناوری اطلاعات براساس آن ارزیابی می‌شوند.
 
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دربارهٔ اجرا و نتایج این ارزیابی‌ها نیز تصریح کرد: ارزیابی‌ها به صورت ماهانه انجام شده و نتایج آن در پایان هرماه از سوی رگولاتوری اعلام می‌شود؛ براین اساس نتایج اولین ارزیابی در پایان مهرماه اعلام و تا آن زمان اپراتورها فرصت دارند کیفیت سرویسهای خود را ارتقاءدهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.